معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان در زمینه فناوری اطلاعات جزء استان‌های پیشرو فعال کشور است، خاطرنشان کرد: بایستی کارگروه رفع موانع شهر هوشمند را تشکیل دهیم .

به گزارش ندای گیلان،کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در جلسه شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان گیلان در رشت با بیان اینکه در دنیای امروز استفاده از فناوری اطلاعات عاملی در سنجش پیشرفت کشور‌ها محسوب می‌شود، گفت: لازم است تا در جهت توسعه همه جانبه کشور و حرکت در مسیر پیشرفت، بهره گیری از خدمات الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه استان بدون گسترش فناوری اطلاعات امکان‌پذیر نیست افزود: با تعاملات فرابخشی و در سایه هم افزایی راهکار‌ها و پیشنهاد‌های ارائه شده در رابطه با گسترش خدمات الکترونیکی را با جدیت تمام بررسی می‌کنیم.

تنهایی با اشاره به لزوم گسترش استارتاپ‌ها در گیلان تصریح کرد: تشکیل جلسات مستمر شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان در تعالی استان اثرگذار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان در زمینه فناوری اطلاعات جزء استان‌های پیشرو فعال کشور است، خاطرنشان کرد: بایستی کارگروه رفع موانع شهر هوشمند را تشکیل دهیم و مشکلات موجود را با کمک هم برطرف کنیم.

وی با درخواست از اعضای شورا برای ارائه راهکار در رابطه با بهبود خدمات الکترونیک در گیلان بیان کرد: صاحبان اندیشه و فعالان حوزه فناوری اطلاعات راهکار‌های خود را به استانداری ارائه دهند تا قدمی مثبت در مسیر توسعه استان گیلان برداشته شود.

تنهایی به برگزاری نمایشگاه الکامپ اشاره و تصریح کرد: در صورت وجود شرایط لازم، نمایشگاه الکامپ را به‌طور مستقل برگزار می‌کنیم و در غیر این‌صورت در فضایی مستقل نمایشگاه پژوهش و الکامپ به‌طور مشترک در استان گیلان برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر اینکه نباید همه امور را به وزارتخانه‌ها بسپاریم، عنوان کرد: پیشرفت و توسعه گیلان نیازمند همت بیشتر مسئولان استان است و بایستی بدانیم گاهی انجام دادن کار‌های کوچک و تدریجی، نتایج بزرگی در پی دارد و همین رویکرد پیشرفت چشمگیرتری را برای گیلان به همراه دارد.