استاندار گیلان در دیدار نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح های ملی مسکن بر ضرورت هم‌پوشانی دستگاه‌ها نسبت به یکدیگر برای بهبود خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: مدیران و کارکنان از پاسکاری مردم بین ادارات پرهیز کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اسدالله عباسی امروز در دیدار موسی زارع پور نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح های ملی مسکن بر ضرورت هم‌پوشانی دستگاه‌ها نسبت به یکدیگر برای بهبود خدمات به مردم تأکید و تصریح کرد: فرهنگ ما می‌توانیم که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است باید سرلوحه امور مدیران باشد.

وی به وجود جمعیت بالای مردمی در مسکن مهر اشاره و با بیان اینکه برای رفع محرومیت و نواقص باید اهتمام ویژه داشت و تصمیم‌گیری کرد، گفت: مشکلات تعاونی مسکن مهر انزلی به عنوان الگو بررسی شد و با تفویض اختیار به معاون عمرانی استاندار، شهرستان‌های دیگر نیز باید برهمین اساس مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم بررسی و تعیین تکلیف مشکلات مسکن مهر سراسر استان تا جلسه آتی شورای مسکن، افزود: برای رفع موانع، در صورت نیاز از سطح ملی نیز پیگیری می‌شود.

وی بر لزوم پرهیز مدیران و کارکنان از پاسکاری مردم بین ادارات تأکید و مسئولان مرتبط را موظف به حضور در میان مردم به صورت گروهی کرد و گفت: شنیدن مشکلات مردمی و تصمیم‌گیری برای رفع آن مشکل، سطح اعتماد و امید را ارتقا می‌بخشد.

نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح های ملی مسکن به توجه ویژه دولت درخصوص تأمین مسکن شهری و روستایی برای متقاضیان اشاره کرد و گفت: با کاهش هزینه تأمین زیرساخت‌ها می‌توانیم خدمات پایدار و مطلوب‌تری به مردم ارائه کنیم.

موسی زارع پور احصاء مشکلات موجود در مسکن های مهر استان را گامی مؤثر در پیشبرد امور دانست و افزود: برای تقویت زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده نیز باید چاره‌اندیشی شود.

در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران عامل آب و فاضلاب و توزیع برق استان گزارشی از زیرساخت‌های مسکن مهر و نیازمندی‌ها ارائه کردند.