مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان  تقویت فعالیت های پشتیبانی از سوی دستگاه هایی اجرایی را با اهمیت برشمرد و افزود: برای ایجاد کسب و کار و ایجاد اشتغال واقعی نیاز است تا هدف گذاری مناسبی را در این حوزه داشته باشیم.

به گزارش ندای گیلان، یونس رنجکش مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان روز یکشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری آستانه اشرفیه  با حضور جمعی از مدیران استانی و منطقه ای در محل فرمانداری این شهرستان  ، جهت دهی به چنین تسهیلاتی را ضروری عنوان و تصریح کرد: توجه به نقش پشتیبان در  طراحی ، ارائه خدمات و بازاریابی مناسب موثر بوده و به ایجاد وضعیتی مطلوب در حوزه کسب و کار کمک می کند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال باید برنامه ریزی لازم را در جهت انجام فعالیت های خود داشته باشند اظهار داشت: آگاهی از نحوه درست فعالیت می تواند متقاضیان را در اجرای طرح های اشتغال یاری کند ، ضمن آنکه انتظار می رود دستگاه های نظارتی و اجرایی به شکل مطلوب آنان را پشتیبانی کنند.

وی،  تقویت فعالیت های پشتیبانی از سوی دستگاه هایی اجرایی را با اهمیت برشمرد و افزود: برای ایجاد کسب و کار و ایجاد اشتغال واقعی نیاز است تا هدف گذاری مناسبی را در این حوزه داشته باشیم.

به گفته مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان ، تسهیل در اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغال از جمله سیاست های دولت در جهت رونق بخشیدن به بخش تولید و کسب و کار است که با جدیت دنبال می شود.

رنجکش ،در ادامه با اشاره به تفاهم نامه همکاری و مشارکت استانداری گیلان با ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تحقق اهداف این تفاهم نامه می تواند نقش قابل توجهی در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد و زمینه رونق تولید و اشتغال را فراهم سازد.