فرماندار رشت با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌ها برای جلوگیری از دوباره کاری، اتلاف وقت و اسراف اعتبارات در حفاری ها، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف باید کمیسیون های حفاری در سطح بخش‌ها و شهرداری ها فعال شوند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، امام پناهی در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و افزایش مسافرت های داخل و خارج از استان، خاطرنشان کرد: مدیریت واحد و تعامل بین دستگاه‌ها در انجام حفاری ها، برای مدیریت موفق ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام پناهی با تاکید بر این مطلب که عدم اطلاع و ناهماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز، مخابرات، راهداری و شهرداری‌ها از برنامه ها و پروژه هایی که نیاز به حفاری دارند ضمن ایجاد مشکل برای مردم، موجب اتلاف بیت المال، حیف و میل اعتبارات، اسراف در هزینه ها، طولانی شدن زمان اتمام کار گردیده و ضروریست تا برای رفع این معضل، کمیسیون های حفاری در سطح بخشداری ها و شهرداری ها فعال و با تبادل اطلاعات و تعامل از تضییع حقوق مردم و تحمیل هزینه به بیت المال جلوگیری شود.

 فرماندار رشت با اشاره به اینکه طولانی شدن زمان عملیات حفاری و ترمیمی، موجب ایجاد مشکل و سلب آسایش مردم خواهد شد، گفت: ضروری است تا با تعامل بین دستگاه‌ها و رعایت موارد موثر در تسریع امور مانند ایمن سازی حین انجام پروژه، پر کردن نوار حفاری، حمل به موقع و ایمن نخاله، استفاده از علائم هشدار دهنده و راهنما در محل حفاری به خصوص در شب‌ها موجبات پرهیز از طولانی شدن عملیات حفاری و ترمیمی و جلب رضایت مردم را فراهم آورد.

وی ادامه داد: دستگاه های ذیربط در هماهنگی و تعامل با یکدیگر در موارد حفاری و ترمیمی اضطراری مانند ترکیدگی لوله آب با اقدام به موقع و ترمیم نوار حفاری موجبات رضایت عمومی را فراهم آورند.

 امام پناهی با اشاره به نقش ممتاز فرهنگی کتابخانه مرکزی واقع در خیابان حافظ و موقعیت مهم فلکه گاز در روان سازی ترافیک شهری، خواستار تسریع در صدور مجوزهای لازم حفاری برای گازرسانی به کتابخانه مرکزی و تکمیل قطعه باقیمانده از شبکه آبرسانی شهری در محدوده فلکه گاز گردید.