مهندس فرامرز جمشید پور اذعان داشت : الویت هزینه از سوی معاون مالی اقتصادی، مدیریت اداره درامدهای عمومی و مدیران مناطق باید در پرداخت های پرسنلی و هزینه های ضروری باشد.

به گزارش  ندای گیلان، مهندس فرامرز جمشید پور با تاکید بر  ضرورت برنامه ریزی دقیق جهت تحقق درامدهای پیش بینی شده  اذعان داشت :  الویت هزینه  از سوی معاون مالی اقتصادی، مدیریت اداره درامدهای عمومی و مدیران مناطق باید در پرداخت های پرسنلی و هزینه های ضروری باشد.

مهندس جمشید پور  با اشاره به لزوم شناسایی و تعرفه افراد مستعد و مناسب در حوزه های درامدی گفت: افرادی که در حوزه های درامدی بنا به دلایلی کنار گذاشته شده و یا در واحدهای غیر تخصصی مشغول به کار می باشند شناسایی و نسبت به بکار گیری انها با صدور ابلاغ و پیش بینی ابزارهای تشویقی مناسب اقدام خواهد شد.

وی افزود: اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام و سرعت بخشی در اجرای پروژه های عمرانی از دبگر الویت های شهرداری طی ماههای اینده است.

مهندس فرامرز جمشیدپور خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی و مناطق باید با توجه به فصل گرما از حداکثر ظرفیت و پتانسیل های سازمان عمران در حوزه اسفالت و خدمات عمرانی  بهره مند  شود.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر تهیه  فهرست هزینه های ضروری از سوی امور مالی مرکز و مناطق تصریح کرد :  فهرست هزینه های فوق باید جهت برنامه ریزی پرداخت به حوزه معاونت مالی اقتصادی ارائه گردد.