معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت بر لزوم آمادگی واحدهای نانوایی شهرستان برای هرگونه قطع برق احتمالی در بارش برف روزهای آینده تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با محوریت مسائل مربوط به آرد و نان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سیده زهرا میراعلمی در این جلسه با اشاره به لزوم دوگانه سوز کردن واحد‌های خبازی، گفت: سیاست دوگانه سوز کردن نانوایی ها به عنوان یکی از اولویت های کاری شورای آرد و نان شهرستان دنبال می شود.

وی با اشاره به امکان قطع برق در شرایط بارش سنگین برف به جهت احتمال خسارت به شبکه های برق، اظهار داشت: باید اتحادیه نانوایان با اطلاع رسانی به موقع آمادگی لازم بابت بکارگیری تجهیزات دو گانه سوز برای نانوایی های مجهز را فراهم آورد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم پیگیری لازم جهت استفاده از تسهیلات جهت دوگانه سوز کردن کلیه واحد‌های خبازی متقاضی، افزود: درصورت قطعی برق در شرایط بحرانی،دهیاران با همکاری هیات امنای مساجد، موتورهای برق مساجد را به صورت امانی در اختیار واحد‌های خبازی قرار دهند.

میراعلمی برنامه ریزی جهت درج تابلوهای اطلاعاتی نانوایی ها را از دیگر اولویت های شورای آرد و نان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تهیه تابلوی اطلاعات واحدهای خبازی بصورت متحدالشکل و با داشتن اطلاعاتی نظیر نوع پخت،نام مالک،نام مباشر و روزهای تعطیل به طوری که در محل رویت مشتریان نصب گردد، از ضروریاتی است که در سطح نانوایی های شهرستان رشت اجرایی خواهد شد.