مدیر کل زندان های گیلان گفت: لزوم حمایت از خانواده های مددجویان راس برنامه ها است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان در دیدار با خانواده های زندانیان که به مناسبت روز نسیم مهر برگزار شد، با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده های مددجویان، اظهار کرد: روز نسیم مهر روز حمایت از خانواده های زندانیان از طریق ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و معیشتی برای آنان است.

وی با بیان اینکه سازمان زندان ها برای همدلی با خانواده های مددجویان پیشقدم بوده است، افزود: خانواده های زندانیان جرمی مرتکب نشده اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضای خود که در اغلب موارد سرپرست خانوار هستند، دچار مشکلات متعدد شوند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، روز نسیم مهر را فرصتی برای حمایت از خانواده های زندانیان دانست و گفت: گرفتن دست نیازمندان و کمک و هم فکری در این زمینه وظیفه دینی و انسانی هر فردی است.

محمدی اصل ، با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا اکنون بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان استان توزیع شده است، عنوان کرد: سرکشی از خانواده ها همچنان ادامه دارد و معیشت آنان را در دستور کار داریم.

وی همچنین از اهدای گوشی هوشمند به دانش آموزان خانواده های مددجو جهت ادامه تحصیل خبر داد و خاطرنشان کرد: اداره کل زندان های گیلان هماهنگی های لازم را جهت مشغول به کار شدن ۱۰۰ نفر از مددجویان آزاد شده و یا خانواده های زندانیان در دو واحد تولیدی استان انجام داده است.

در این بازدیدها نصیری رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانهای گیلان و دیگر اعضا از منازل خانواده های زندانیان سرکشی کردند.