دبیر حزب مردم سالاری در گیلان با بیان اینکه معاون جدید سیاسی استانداری گیلان فردی بسیار با تدبیر و با اندیشه ای است گفت: همه احزاب شناسنامه دار اصلاح طلب وظیفه دارند به وی و سایر مدیران جدید استان در زمینه های مختلف کمک کنند.

به گزارش ندای گیلان،کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری گیلان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا با بیان اینکه بکاری گیری جوانان و بانوان در پست های مدیریتی استان و عرصه های مختلف سیاسی اتفاقی خوب است اظهار داشت:اولین نفری بودم که این اتفاق مهم در استان را تبریک عرض گفتم و از این بابت بسیار خرسندم.
وی افزود:بدون شک جوانان باید جای بازنشستگان را در جامعه ما بگیرند تا فرصتی مناسب برای حضور آنها در عرصه های مختلف فراهم شود.
لشکری ضمن تشکر از استاندار گیلان جهت انتخاب بجای معاونت سیاسی اجتماعی استانداری اظهار داشت:جناب آقای جمشیدنژاد فردی بسیار با تدبیر و با اندیشه ای است و همه احزاب شناسنامه دار اصلاح طلب وظیفه دارند به مدیران جدید استان در زمینه های مختلف کمک کنند تا بتوانیم در انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰ حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم نشستی در خصوص پیرامون مسائل مهم استان با معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گیلان داشته باشیم و در رابطه با مسائل مختلف به گفتگو بپردازیم.
دبیر حزب مردم سالاری در گیلان عنوان کرد:افتتاح دفتر سیاهکل را در برنامه های آتی حزب داریم که امیدواریم این افتتاح خبر خوشی برای احزاب باشد.
لشکری  با بیان اینکه جمعه  ۱۱ اسفندماه سالجاری کنگره مردم سالاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد افزود:این کنگره هر ساله با حضور شخصیت های سیاسی،اجرایی و نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه برگزار می شود و با استقبال پرشوری همراه است.