فرماندار انزلی تاکید کرد:باید درنظر داشت که بندرانزلی به دلیل شرایط ویژه و گسترش طولی همواره با ترافیک شهری روبرو بوده و می بایست علاوه بررفاه شهروندان معیشت رانندگان تاکسی هم درنظر گرفته شود.

به گزارش ندای گیلان از انزلی ،عبدالصمد صفرنژاد صبح امروز درهمایش رانندگان تاکسی این شهر  با تقدیر از زحمات این قشراظهار کرد:رانندگان تاکسی ازاقشارزحمتکش جامعه می باشند که ماباید جهت رفع نگرانی ،موانع و مشکلات آنها اهتمام لازم به منظورایجاد بسترمناسب برای خدمات دهی شایسته به شهروندان گام برداریم .

فرماندار انزلی بابیان اینکه کار این عزیزان یک کار سخت و طاقت فرساست وخدمات ارزشمندی را به مردم و جامعه ارائه می دهند، افزود:بندرانزلی با قدمت بسیاروجایگاه ویژه ای که در منطقه دارد وبه عنوان شهر اولین ها درخصوص امکانات حمل و نقل و استفاده از امکانات منطقه آزادشناخته شده است، نیازمند رسیدگی وساماندهی بیشتر می باشد.

وی با تاکید براینکه به برخی از مشکلات شهرستان باید بیشتر رسیدگی نمود، افزود: علاوه بر سازماندهی سیستم حمل و نقل شهری و تعویض تاکسی های فرسوده ، باید نسبت به تعدد سرعت گیرها در معابر شهری درجلسات شورای ترافیک بررسی و بازنگری شود.

صفرنژاد با اشاره به اینکه وظیفه فرمانداری نظارت برانجام کارهای دستگاه های اجرایی و هدایت آنهاست تصریح کرد:انجام کار برای مردم  بدون حصول رضایتمندی آنان بی ارزش است بنابراین باید بکوشیم تا رضایتمندی مردم،بصورت قانونی در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی هابا مقایسه اعلام زمان نرخ تاکسی های رشت باا انزلی،  فرمانداری را مقصر می دانستند تصریح کرد: تمامی نرخ های شبکه حمل و نقل کشور براساس دستورالعمل وزارت کشور بوده و افزایش نرخ کرایه تاکسی ها برای امسال 13درصد اعلام شده بود .

فرماندار انزلی تاکید کرد:باید درنظر داشت که بندرانزلی به دلیل شرایط ویژه و گسترش طولی همواره با ترافیک شهری روبرو بوده و می بایست علاوه بررفاه شهروندان معیشت رانندگان تاکسی هم درنظر گرفته شود.

صفرنژادبا اشاره به پروژه های انجام شده درشهرستان انزلی دردولت تدبیر و امید اظهار امیدواری کرد: وضعیت پیشرفت پروژه های نیمه تمام در شهرستان انزلی بهبود یافته و مردم تلاش های دولت را در زمینه خدمت رسانی به مردم می بینند.