به گزارش ندای گیلان،نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب شهردار جدید رودسر اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهردار باید از ظرفیت های این شهر برای برخورداری بیشتر مردم از امکانات و خدمات رفاهی استفاده کنند. اسدالله عباسی با تأکید برضرورت توجه به مبلمان شهری و بازسازی بافت های فرسوده، […]

به گزارش ندای گیلان،نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب شهردار جدید رودسر اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهردار باید از ظرفیت های این شهر برای برخورداری بیشتر مردم از امکانات و خدمات رفاهی استفاده کنند.

اسدالله عباسی با تأکید برضرورت توجه به مبلمان شهری و بازسازی بافت های فرسوده، افزود: در تلاش هستیم تا با بازنگری در طرح تفضیلی گام های مثبت برداریم.

وی با بیان اینکه با توجه به قدمت رودسر این شهر نیازمند توجه ویژه از سوی شورای شهر و شهردار است، خاطرنشان کرد: باید به ظرفیت های گردشگری این شهر توجه ویژه شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  باید طراحی و برنامه ریزی مناسب در راستای تردد آسان  و کاهش بار ترافیکی  در نظر گرفته شود.

وی به بحث اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به فرهنگ بالای مردم رودسر باید اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گیرد.

 

 

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg


مهر