عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به پروژه هاى نیمه تمام دولتى لاهیجان خواستار ، تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های مذکور شد.

به گزارش ندای گیلان،محسن شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورا با آرزوی توفیق و تندرستی برای کلیه خدمتگزاران ایران اسلامی اظهار داشت: شوراها در واقع پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند و لازمه اجرایی کردن این مهم رسیدگی به مشکلات شهری مردم و همچنین انعکاس آن به مسئولین است .

وی افزود : شهر لاهیجان به دلیل موقعیت ممتازی که دارد ، می طلبد همه مسئولان دست به دست هم داده و کمک کنیم تا لاهیجان به جایگاه واقعی خود برسد .
وی با اشاره به پروژه هاى نیمه تمام دولتى از جمله فرهنگسرا ، پل روگذر گیل و سالن تختی ، از نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار ، تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های مذکور شد.

شعربافان افزود : اتمام این پروژه ها ، همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم بوده که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.
وی با اشاره به افتتاح بیمارستان میلاد در لاهیجان اظهار داشت : نبود دور برگردان در مسیر بیمارستان ، موجب می شود ، بیماران برای رسیدن به بیمارستان مسافت بسیار طولانی را جهت دور زدن طی کنند.
وی خواستار رسیدگی مسئولین امر به موضوع و ایجاد رمپ و دوربرگردان در راه ارتباطی بیمارستان شدند .

وی گفت : تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه و آبادانی لاهیجان است و اعضای شورای شهر به عنوان ناظرین شهر ، آمادگی هر گونه همکاری برای رفع مشکلات شهر و شهروندان با مسئولین و دستگاههای اجرایی را دارند.