کاظمی گفت: اگر مردم در تصمیم گیری ها حضور داشته باشند و شهر با نظر مردم ساخته و اداره شده و رضایت آنها جلب شود، موفق بوده ایم.

به گزارش ندای گیلان،مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در دیدار با روسای ادارات شهرستان اظهار داشت: مسئولین ادارات با تمام وجود و با تمام امکانات و تجربه های خود در حال خدمت به مردم هستند، چرا که معتقدم مردم لاهیجان شایسته و لایق بهترین ها هستند و بر آن تاکید می کنم.
وی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان لاهیجان به دلیل پشت کار، توانایی ها، کیفیت کار و خدمت صادقانه در استان و حتی کشور مطرح هستند و با وحدت و همیاری موجود قطعا برای توسعه و رشد لاهیجان تلاش خواهند کرد.
شهردار لاهیجان گفت: لاهیجان شهری فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری است و قابلیت های زیادی برای توسعه و عمران و آبادانی و پیشرفت دارد.
وی افزود: این شهرستان در حوزه زیر ساخت ها مشکل دارد و بسیاری از زیرساخت های آن فرسوده است که نیاز به بازسازی دارند که با همدلی و وحدت و وفاق همه مدیران می توان نسبت به تقویت و تکمیل آنها اقدام کرد.
کاظمی اضافه کرد : با توجه به واحد های صنفی و شهرک صنعتی و جذب سرمایه گذار می بایست در زمینه ایجاد زیر ساخت های لازم برای شهر لاهیجان تدابیر لازم اندیشیده شود.
شهردار لاهیجان افزود : اینجانب خودم را به عنوان یک شهروند، مسئول میدانم برای جلب رضایت شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنم.
وی گفت: شهرداری لاهیجان می تواند حلقه اتصال مدیریت شهری با مراجع ذیصلاح کشور باشد و اگر مردم در تصمیم گیری ها حضور داشته باشند و شهر با نظر مردم ساخته و اداره شده و رضایت آنها جلب شود، موفق بوده ایم.