سیاوش با تاکید بر لزوم برخورداری از ثبات در مدیریت شهری، خواستار نگاهی جامع و بلندمدت در برنامه‌ریزی‌ها توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

به گزارش ندای گیلان،احمد سیاوش‌پور در ششمین نشست شورای قضایی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرا رسیدن هفته دولت را به همه خدمتگزاران نظام در دستگاه‌های اجرایی کشور تبریک گفت و برای آنان در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف عالیه نظام آرزوی موفقیت کرد .

وی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در کمک به دولت، دستگاه قضایی استان را یار و یاور دستگاه‌های اجرایی دانست و از عزم قوه قضائیه در کمک به دولتمردان به منظور تحقق شعار امسال یعنی افزایش تولید و ایجاد اشتغال خبر داد .

رئیس کل دادگستری استان گیلان از همه اعضای شورای قضایی خواست تا با تمرکز بر مقوله تولید و اشتغال به افزایش سرمایه گذاری و ایجاد رونق در کسب و کار استان کمک کنند.

سیاوش پور با اشاره به آغاز به کار دور جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تاکید بر لزوم برخورداری از ثبات در مدیریت شهری، خواستار نگاهی جامع و بلندمدت در برنامه‌ریزی‌ها توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای انجام وظایف ذاتی خود، بر عملکرد همه دستگاه‌ها نظارت می کند تا متضمن حفظ حقوق عامه در جامعه باشد