رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت:توانمندی و ظرفیت زیادی در دانشگاه وجود دارد که می توانیم با کمک و همراهی دانشجویان و اساتید از این ظرفیت به نفع کمک به محرومان و ایتام بهره بگیریم.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ابراهیم چیرانی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در نشست مشترک با رئیس کمیته امداد استان گیلان با اشاره به خدمات کمیته امداد برای کمک به نیازمندان گفت : کمیته امداد از بزرگترین نهادهای حمایتی است که علاوه بر حمایت ، نقش خود را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز به خوبی ایفا کرده است .

وی با بیان اینکه دانشگاه و کمیته امداد در حوزه فعالیت های فرهنگی وجه اشتراک زیادی با هم دارند ، افزود : توانمندی و ظرفیت زیادی در دانشگاه وجود دارد که می توانیم با کمک و همراهی دانشجویان و اساتید از این ظرفیت به نفع کمک به محرومان و ایتام بهره بگیریم .

چیرانی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان را 38 هزار دانشجو اعلام کرد و ادامه داد : در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و هنری در دانشگاه ها برگزار می شود که با برنامه ریزی صحیح می توانیم بخشی از این برنامه ها را برای معرفی خدمات کمیته امداد و طرح مشکلات خانوارهای تحت حمایت اختصاص دهیم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان افزایش اعتماد مردم نسبت به عملکرد امداد را یکی از موضوعات مهم برای ارائه خدمت بیشتر به نیازمندان دانست و گفت : استفاده از طرح و ایده دانشجویان برای معرفی خدمات کمیته امداد ، زمینه افزایش اعتماد و جلب مشارکت حداکثری را فراهم می کند .