رئیس بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم ادامه‌دار بودن توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان گیلانی گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان و ایام نوروز بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی را در بین نیازمندان گیلانی توزیع کرده و این روند در گیلان ادامه‌دار است.

به گزارش  ندای گیلان  از رشت، سرهنگ رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج کارمندان از ابتدای شیوع کرونا در گیلان در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: از نخستین روزهای شیوع کرونا در گیلان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پای‌کار بوده و با آغاز رزمایش مواسات به توزیع بسته‌های معیشتی در بین مردم نیازمندان پرداخته است.
وی با تأکید بر لزوم ادامه‌دار بودن توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان گیلانی گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان و ایام نوروز بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی را در بین نیازمندان گیلانی توزیع کرده و این روند در گیلان ادامه‌دار است.
رئیس بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان یکی از اهداف این نهاد را احیا و اعتلای تفکر بسیجی در ادارات دانست و افزود: : فلسفه وجودی بسیج در ادارات ارائه خدمت بی منت به مردم بوده و در طی دو سال گذشته این امر را ثابت و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
رنجبر با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج کارمندان در اجرای روند واکسیناسیون در گیلان بیان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته در طی این مدت بیش از ۴۰ هزار نفر از کارمندان، اصناف و مردم عادی در گیلان و توسط بسیج کارمندان واکسینه شدند.
وی همچنین با دعوت از مردم در خصوص حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس روز مبارزه با استکبار و فریاد مظلوم خواهی مردم مظلوم فلسطین است لذا از تمامی مردم و کارمندان گیلانی درخواست دارم در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته باشند.