فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده از طریق رسانه های معاند، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار پایگاه های مقاومت بسیج قرار گیرد.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود،سردار محمد عبدالله‌پور عصر دوشنبه در نشست صمیمی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت لنگرود در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان، اظهار کرد: بسیج یک نهاد انقلابی و از دل مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقش پررنگ مردم در پیروزی و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی در طول عمر پربرکت آن، افزود: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای نظام نظری اسلام متکی بر آحاد مردم است که با تحول در ساختار سیاسی جامعه ارزش‌هایی مانند استقلال، آزادی و همچنین بسیج عمومی را با خود به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان حمایت از بسیج و بسیجیان را یک اصل در جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول ۴۴ سال گذشته در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کشور دریغ نکرده‌اند.

وی با تاکید بر تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کمرنگ جلوه دادن نقش سپاه و بسیج در ایران اسلامی، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تکیه اصلی دفاع از انقلاب در صحنه‌های مختلف بر بسیج مردمی و پایگاه‌های مقاومت بسیج بود.

سردار عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به شناخت بسیج در ابعاد مختلف و از دیدگاه امام خمینی (ره)، بیان کرد: بسیج به عنوان یک واقعیت اجتماعی در تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی در دو دهه اخیر ایران نقش مؤثری ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: شناخت ابعاد بسیج مردمی به ویژه از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان پایه گذار بسیج مستضعفین در ایران اهمیت بسیاری دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان توجه به حفظ بنیان خانواده را یکی از اهداف پایگاه‌های مقاومت بسیج در کشور دانست و گفت: دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های خارجی در تلاش برای از هم پاشیدن خانواده‌های ایرانی است و پایگاه‌های مقاومت بسیج از طریق برنامه‌های فرهنگی باید از این اقدام دشمن جلوگیری کنند.

سردار عبدالله‌پور به تأثیر سرود سلام فرمانده در جنگ فرهنگی ایران با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: ساخت کلیپ سلام فرمانده نشان داد که ملت ایران ذاتاً ولایتمدار و دیندار هستند و باید با ساخت سرودهایی از این دست، در مقابل نفوذ فرهنگی دشمنان در کشور است.