کاظمی گفت:لاهیجان با دارا بودن پتانسیل های لازم و با تلاش مجموعه مدیریت شهری به یکی از قطب های مهم استان گیلان تبدیل خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در گفتگویی  ضمن معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی و مذهبی شهر لاهیجان اظهار داشت: این شهر با دارا بودن پتانسیل های لازم و با تلاش مجموعه مدیریت شهری به یکی از قطب های مهم استان گیلان تبدیل خواهد شد.
وی اضافه کرد: افتتاح باشکوه سه پروژه عمرانی شهرداری با حضور استاندار محترم گیلان شامل خانه کشتی، پل فرهنگیان و پارک بانوان با اعتباری بالغ بر 25/500/000/000 ریال از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات استانی یکی از اتفاقات خوب دهه مبارک فجر امسال است.
کاظمی گفت: معرفی لاهیجان به عنوان یکی از 20 نامزد انتخاب پایتخت کتاب ایران در مراسمی با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی دیگر از خبرهای خوب برای شهروندان فهیم شهر لاهیجان در دهه فجر است.

وی افزود: شهرداری در بارش برف اخیر تمام تلاش خود را بکار بست تا رضایت مردم جلب شود و با جشنواره ساخت آدم برفی در شادی شهروندان سهیم شد و روزی به یادماندنی در این ایام ثبت شد.
جواد تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این گفت و گو ضمن تشریح فعالیت های شورای شهر برای توسعه و آبادانی شهر لاهیجان گفت: هدف همه اعضای شورای شهر تلاش برای خدمت رسانی به نقاط مختلف شهر لاهیجان می باشد.
وی به فعالیت های فرهنگی شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و افزود: لاهیجان دارای هنرمندان مطرحی می باشد که در جشنواره های مختلف برای این شهر افتخار کسب می کنند و ما هم با برگزاری جشنواره های هنری و فرهنگی از هنرمندان این شهر حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: برگزاری موفق جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که به صورت ملی برگزار می شود یکی از اقدامات مدیریت شهری برای فرهنگ سازی مباحث مختلف در بین شهروندان می باشد.