رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع پرسنل بهداشت و درمان لاهیجان با اشاره به بهبود زیرساخت ها و فراهم آمدن تجهیزات، اظهار داشت: لاهیجان قطب درمان شرق گیلان می شود.

به گزارش ندای گیلان، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع پرسنل بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با بیان این که مهمترین برنامه دانشگاه، در حوزه بهداشت و درمان، استقرار نظام ارجاع است، خاطرنشان کرد: استقرار بالاترین سطح نظام ارجاع از دستاوردهای تیم بهداشت و درمان دانشگاه است، در این خصوص، زیرساخت های لازم از سال 95 در گیلان بهبود یافته است.

یوسف زاده چابک با اشاره به این که کارکنان لایه های مختلف بهداشت و درمان کار خود را به خوبی انجام می دهند، تاکید کرد: بی شک، برای ارتقای کیفیت خدمات، ابتدا باید اقدامات بهبود، در سطح کلان دانشگاه اتفاق بیفتد. وی با مهم دانستن استقرار صحیح نظام ارجاع، ادامه داد: با استقرار نظام ارجاع در این شهرستان، سطح خدمات بهداشت و درمان نیز، بهبود چشمگیری خواهد داشت، در این راستا ادغام دو بیمارستان 22 آبان و سیدالشهدا(ع) و تجمیع کادر درمان در دستور کار قرار دارد. این اقدامات ضمن کاهش چشمگیر هزینه ها، کم شدن زمان انتظار ارایه خدمات را نیز در پی خواهد داشت و امیدوار هستیم که این تغییرات به نفع مردم باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصریح بر این مطلب که امروز اعتقاد دانشگاه بر همگرایی است، یادآور شد: هیچ مرزی نباید بین فعالیت های بهداشت و درمان وجود داشته باشد. این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دانشگاه بر اساس یک نقشه و برنامه جامع، در حال توسعه است، گفت: امروز دانشگاه حتی در این شرایط سخت اقتصادی در مسیر رو به رشد قرار دارد و انتظار می رود که مدیران در تمام سطوح، با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات، اهداف دانشگاه را محقق کنند.

یوسف زاده چابک در پایان از راه اندازی مرکز جامع آموزش سلامت در لاهیجان خبر داد و افزود: این مرکز در سطح کاردانی و کارشناسی، دانشجو خواهد پذیرفت.