عضو شورای شهر لاهیجان گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی بارها تاکید داشتند ، شورای شهر لاهیجان نیز باید از پتانسیل جوانان شهر برای توسعه شهر لاهیجان بهره ببرد .

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،آرمان پوریاسری عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه ما بعنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر لاهیجان ، خادم و خدمتگزار مردم هستیم و بر این امرشکرگذاریم افزود : ما در قبال مردم مسئولیم و تاحد توان برای توسعه ، عمران و آبادانی لاهیجان تلاش خواهیم کرد و امیدوارم خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم لاهیجان باشم .
وی ادامه داد: در حال حاضر مدیریت شهری لاهیجان پروژه های خوبی را دردست اجرا دارد و به طور یقین حمایت و پشتیبانی مردم و همکاری مسئولان دراین امر می تواند بسیار کار ساز باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به روز شوراها ، اظهار داشت : امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا را به آن اختصاص داده است.

وی افزود : جامعه ای که سنت مشورت و هم فکری و نظر خواهی در آن حاکم است بهترین راه و کاملترین مسیر را برای توسعه همه جانبه در پیش خواهد داشت.
مهندس پوریاسری، استفاده از ظرفیت و جایگاه پر اهمیت شوراها را مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: شوراها مورد اعتماد و امین مردم هستند و این نهاد فرصتی برای توسعه مشارکت و حضور مردم است.

وی اقداماتی که تا کنون در شهر به اجرا در آمده است را نتیجه مشارکت، تعامل، همدلی و هم اندیشی اعضای شورای شهر بر شمرد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی باید از فرصت بدست آمده جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و برای توسعه شهرها و روستاها گام بردارند.

آرمان پوریاسری با اشاره به بخش هایی از شهر که در سالیان گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته است ، بیان داشت : برای کوچه های فیاض و کوی زمانی تا ابتدای حوزه شهری کوبنه و مناطق محروم برای روکش آسفالت و ترمیم آن می بایست به زودی اقدام لازم صورت گیرد .

پوریاسری گفت : ایجاد یک پارک تفریحی برای استفاده از مردم کوی زمانی نیز جزو اولویت های تیم شهری قرار دارد.
رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان بر وظیفه خدمات رسانی توسط شهرداری تاکید کرد و گفت : تیم مدیریت شهری برای سهولت آمد و شد و ایجاد آرامش برای شهروندان و گردشگران ، ترمیم آسفالت کوچه های شهر و خیابان های شهر را در دستور کار خود قرار داده است .

پوریاسری ضمن قدردانی از مجاهدت های آیت الله قربانی به عنوان نماینده ولایت فقیه در گیلان ، اذعان داشت : انتخاب جناب آیت الله فلاحتی از سوی مقام معظم رهبری که جوانترین نماینده ولی فقیه در استان ها هم می باشد را انتخابی هوشمندانه و با درآیت دانست .
عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به چهره علمی و حوزوی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اظهار داشت : همانطور که رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی بارها تاکید داشتند ، شورای شهر لاهیجان نیز باید از پتانسیل جوانان شهر برای توسعه شهر لاهیجان بهره ببرد .

مهندس آرمان پوریاسری در ادامه از ایجاد کارگروهای تخصصی در سال 97 خبر داد و گفت : در نظر داریم در سال جدید از پتانسیل جوانان بیشتر بهره ببریم و با مشارکت شهروندان عزیز کارگروههایی از مهندسین ، بازاریان ، جوانان ، بانوان ، رسانه ، ورزشکاران و … را جهت کمک به اعضای شورا تشکیل دهیم.
پوریاسری در پایان ضمن تشکر از سعه صدر شهروندان لاهیجان ، از آنان جهت همکاری و ارائه نظرات و پیشنهادات خود به شورای شهر لاهیجان دعوت به عمل آورد و بیان داشت : شورای شهر و شهرداری لاهیجان خادمین مردم هستند و بدون مساعدت فکری و همیاری شهروندان توسعه شهر لاهیجان میسر نخواهد بود .