سرهنگ”مهرداد مهرگان”جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق در اجرای گشت مشترک و تعاملی با بازرسان اصناف، از پارچه سراهاي شهرستان رشت بازديد كردند.

ندای گیلان:سرهنگ”مهرداد مهرگان”جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق در اجرای گشت مشترک و تعاملی با بازرسان اصناف، از پارچه سراهاي شهرستان رشت بازديد كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان افزود: کارآگاهان در اين بازديد، از 3 پارچه سرا، 44 طاقه پارچه قاچاق به متراژ 2 هزار و 376 متر كشف و ضبط كردند.

سرهنگ مهرگان ارزش تقريبي پارچه هاي قاچاق كشف شده را 272 ميليون ريال اعلام نموده و بيان داشت: سه متهم در اين خصوص دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان قاچاق كالا را عامل رکود و نابودی اقتصاد کشور اعلام نموده و از شهروندان گيلاني خواست، در صورت اطلاع و مشاهده فروش و عرضه هرگونه کالای قاچاق مراتب را به پليس اعلام كنند.

كشف 50 كيلو حشيش از مخفيگاه متهم در”بندرانزلي”

50 كيلوگرم حشيش از مخفيگاه متهم در شهرستان انزلي استان گيلان كشف شد.

سردار” ابراهيم قائد رحمتي” فرمانده انتظامي استان گيلان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرانزلي در پيگيري گزارشات مردمي از تهيه و توزيع مواد مخدر توسط فردي در اين شهرستان با تحقيقات نامحسوس پليسي اطمينان حاصل كردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان افزود: ماموران عمليات ويژه با شناسايي مخفيگاه اين متهم و محل جاساز مواد مخدر در بازرسي از اين منزل مسكوني، 50 كيلوگرم ماده مخدر از نوع حشيش كشف و ضبط كردند.

سردار قائد رحمتي با اشاره به به اينكه دو متهم 35 و 45 ساله در خصوص اين پرونده دستگير شده اند بيان داشت: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

رئيس پليس گيلان در پايان ماده مخدر را پديده اي شوم و خانمان سوز اعلام كرده و از خانواده ها خواست با نظارت دقيق بر اوقات فراغت فرزندان خود و گروه همسالانشان، بنيان خانواده را از آسيب مهلك مصون دارند.

توقيف پژو با بيش از11ميليون خلافي در”آستارا ”

خودروي پژو 405 با 11 ميليون و 800 هزار ريال جريمه در شهرستان آستارا استان گيلان متوقف شد.

سرهنگ “رحيم مهدي زاده ” فرمانده انتظامي شهرستان آستارا در تشريح اين خبر گفت: مأموران ايستگاه بازرسي سه راه قلعه حين كنترل محور مواصلاتي به يك دستگاه پژو 405 مشكوك شده و اين خودرو را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا افزود: ماموران در بررسي مدارك راننده و پس از استعلام از طريق سامانه متوجه شدند كه راننده 11 ميليون و 800 هزار ريال جريمه معوقه داشته و اين خودرو را در اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي تا زمان پرداخت جريمه توقيف و روانه پاركينگ كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا با تأکيد بر رعايت و احترام به قوانين و مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزايش تصادفات و خسارات جبران ناپذير مي شود و از اين رو پليس ضمن برخورد با اين گونه رانندگان، ايمني را در تردد شهروندان افزايش مي دهد.