گوجه گرمسار زودتر از سال های گذشته به بازار آمد که بسته به کیفیت قیمت حدود 45 تا 100 هزار تومان است.

چغاله بادام و گوجه سبز از جمله محصولاتی است که هر ساله در فصل نوبرانه اش قیمت های نجومی پیدا می کند و به کیلویی 50 تا 100 هزار تومان می رسد.
حال برای اطلاع از وضعیت بازار میوه های نوبرانه به سراغ رئیس اتحادیه میوه و سبزی رفتیم تا از وضعیت این بازار در سال جاری با خبر شویم:
حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:هرساله در روزهای ابتدایی چغاله بادام نوبرانه قیمت بالایی دارد اما  اکنون  قیمت هر کیلو چغاله ریز 20 تا 30 هزار تومان است.
وی با اشاره به ورود غیر منتظره نوبرانه گوجه سبز به بازار گفت: گوجه گرمسار زودتر از سال های گذشته به بازار آمد که بسته به کیفیت قیمت حدود 45 تا 100 هزار تومان و گوجه سبز ریز کاشان 8 تا 12 هزار تومان در بازار است.
مهاجران در خصوص سایر میوه های نوبرانه یادآور شد: امسال توت فرنگی به سبب افزایش تولید بیش از مصرف و وفوری در بازار قیمت آن در بازار نتوانسته هزینه تولیدکنندگان را جبران کند.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به نوبرانه هندوانه در بازار تصریح کرد: در سال جاری  قیمت هندوانه به سبب افزایش کاشت در چابهار متعادل است به طوریکه قیمت هر کیلو آن در بازار حدود 600 تا 1200 تومان است.