علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان از اعلام وصول ۲۲ میلیارد تومان مساعدت نوبخت در زمینه مسکن و جهیزیه مددجویان این نهاد در گیلان خبر داد

به گزارش خبرنگار  ندای گیلان  از رشت، محمدباقر نوبخت 19 خرداد در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان که به میزبانی کمیته امداد گیلان برگزار شد، وعده پرداخت 22 میلیارد تومانی به این اداره کل تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان جاری را داده بود.

معاون رئیس جمهور در ضیافت مذکور طی سخنانی تولید و اشتغال را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به بدهی میلیاردی کمیته امداد گیلان به بانک، اظهار کرد: کمیته امداد گیلان بابت راه اندازی دو هزار مسکن مددجویان مبلغ 8 میلیارد تومان بدهی بانکی و ۱3 میلیارد تومان معوقات بانکی دارد که قبل از پایان ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت دادن کمک به محرومان و نیازمندان جامعه به‌ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد افزود: برای تهیه جهیزیه 500 دختر دم بخت زیرپوشش کمیته امداد نیز یک‌ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد و در مجموع 22 میلیارد تومان قبل از پایان ماه مبارک رمضان به کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

بنا بر این گزارش وعده نوبخت قبل از پایان مبارک رمضان و پیش از موعد مقرر تحقق یافت و اکنون نوبت مسئولان کمیته امداد استان است تا در راستای اهداف دولت مبنی بر حمایت از محرومان جامعه، گام های اساسی بردارند.

علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز با اعلام وصول ۲۲ میلیارد تومان مساعدت نوبخت در زمینه مسکن و جهیزیه مددجویان کمیته امداد گفت: در کوتاه‌ترین مدت و قبل از پایان سال جاری واحدهای مددجویی در اختیار خانواده‌های نیازمند کمیته امداد گیلان قرار می‌گیرد.

محمدی همچنین با صدور پیامی از تحقق پیش از موعد مقرر پرداخت 22 میلیارد تومانی معاون رئیس جمهور قدردانی کرد.

وی در این پیام خطاب به دکتر نوبخت گفت: با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و تقدیر و تشکر از حضور پرخیر و برکت و شرکت در ضیافت اطعام افطاری و همنشینی با ایتام و جمعی از کارآفرینان این نهاد که اثرات ارزشمندی را موجب شد و مبلغ ۲۲ میلیارد تومان قول مساعدت جنابعالی در خصوص مسکن و جهیزیه مددجویان تحت حمایت؛ به استحضار می رساند مبلغ فوق قبل از موعد وصول شد و امیدوارم در کوتاه‌ترین فرصت اقدام و تاپایان سال مسکن در اختیار خانواده های با کرامت قرار گیرد.