سرپرست شهرداری رشت صبوری و متانت را از خصوصیات اخلاقی بارز دکتر نصرتی برشمرد و گفت همه ما با الگو برداری از این خصوصیات دکتر نصرتی در زمینه توسعه شهری ایفای نقش خواهیم داشت.

به گزارش ندای گیلان،مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت با حضور علی بهارمست، مسعود نصرتی، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری رشت در دفتر ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد. اهتمام جدی در اجرای پروژه های توسعه ای شهر توسط مجموعه مدیریت شهری امیرحسین علوی با اشاره به اینکه مدیران شهرداری و شورا همواره در غم و شادی در کنار هم بوده اند، گفت: خداحافظی با دکتر نصرتی برای هیچ یک از اعضای شورا گوارا نیست. تجربیاتی که در طی شورای پنجم رقم خورد بسیار گرانبها ارزیابی می شود که بخشی از آن به دلیل حضور دکتر نصرتی و بخشی نیز به دلیل کنش های عقلانی اعضای شوراست. رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تصویب پروژه های ارزنده در کمیسیون های شورا تصریح کرد: با وجود تصویب همه این پروژه های ارزنده هنوز هیچ کدام به اجرا نرسیده است. پروژه هایی چون بازگشایی خیابان انساندوست و… که هنوز نیمه کاره است. وی با اشاره به اهتمام جدی در اجرای پروژه های توسعه ای شهر توسط مجموعه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: در دوران مدیریت کمتر ازیک سال دکتر نصرتی پروژه های خوبی چون تراموا و خرید اتوبوسهای درون شهری و… کلید خورد. لذا شایسته است تا با افزایش دو برابری توان کاری و تمرکز ویژه مدیران شهری اجرای این پروژه ها آغاز و ادامه یابد. دکتر مسعود نصرتی با قدردانی از همراهی تمامی مدیران و کارکنان شهرداری رشت طی یک سال گذشته تصریح کرد: تلاش ها و کوششهای صورت گرفته در این مدت برای مردم و مسئولین و خداوند پوشیده نیست. شهردار مستعفی شهر رشت با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در کنار کار شورایی خود همواره کنار شهرداری بودند و اگر کار زیرساختی در این شهر انجام شد، نتیجه همدلی و همراهی اعضای شورای شهر با مجموعه مدیریت شهری رشت بود. وی افزود: در این جلسه ازتمام کسانی که در پیشبرد اهداف تعریف شده همراه من بودند تشکر و تقاضای حلالیت دارم. دکتر نصرتی تعریف ۲۰ پروژه زیرساختی را یکی از فعالیت های ارزشمند دوران مدیریت خود در مسند شهرداری رشت شمرد و خاطرنشان کرد: ما در کنار هم موفق به اثبات کارهای ارزشمندی شدیم که عبارتند از تعریف ۲۰ پروژه، انعقاد ۱۸ قرارداد و امضای متمم زباله سوز و کارهای انجام گرفته، راهکار ارایه شده برای دو رودخانه و پرداخت بدهی ها، تحقق بودجه، اتاق شکوفایی و کارخانه آسفالت اما ارزش همه این پروژه ها نسبت به شخصیت مدیران شهرداری بسیار ناچیزاست. شهردار رشت افزود: پرسنل شهرداری رشت با شناخت کامل از جایگاه خود و با کار و فعالیت عاشقانه در این ده ماهه اثبات کردند که بدون تهاجم و درگیری در حوزه توسعه شهری می توان کار دوستانه انجام داد. وی خاطرنشان کرد: تمامی کارهای انجام شده سبک تر از شخصیت بخشی و آرامش موجود درشهرداری است . نصرتی خود را شرمنده مجموعه مدیریت شهرداری رشت دانست و گفت: با توجه به اینکه شهر رشت در دید و مورد توجه همه مسئولین کشوری است من در جایگاهی جداگانه تمامی پروژه های توسعه ای شهر رشت را پیگیری خواهم کرد. نصرتی رشت را وطن دوم خود معرفی کرد و تصریح کرد: در بسیاری از جلسات ستادی بارها به مدیران و کارکنان شهرداری گفتم که من از شماها رشتی تر هستم. پس در هر جایی که حضور داشته باشم برای توسعه شهر رشت کوتاهی نخواهم کرد.

علی بهارمست نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورا در انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری رشت اذعان داشت: ازآن جایی که شهروندان از بدو تولد تا پایان عمر باید از خدمات شهری بهینه برخوردار باشند بر ماست تا برای رسیدن به سر منزل مقصود این کشتی در راستای توسعه شهری از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نباشیم.

 

سرپرست شهرداری رشت صبوری و متانت را از خصوصیات اخلاقی بارز دکتر نصرتی برشمرد و گفت همه ما با الگو برداری از این خصوصیات دکتر نصرتی در زمینه توسعه شهری ایفای نقش خواهیم داشت.

وی افزود: ازطرف همکاران شهرداری قول خواهیم داد که با آرامش بیشتر ادامه کار دهیم و تا درسایه این آرامش، اعضای شورا بتوانند گزینه خود را به نحو احسن انتخاب کنند .

علی بهارمست با اشاره به آغاز کار پروژه های زیرساختی گفت: علاوه بر پیگیری در اجرای طرح هایی چون تراموا و… پروژه های کوتاه مدت همچون هدایت آبهای سطحی، توسعه تولید آسفالت سازمان عمران، بحث پیگیری و حل معضلات تملک خیابان انساندوست و شهرک امام علی از برنامه ریزی مهم این شهرداری خواهد بود.

در ادامه ابلاغ سرپرستی شهرداری رشت توسط شورای اسلامی شهر رشت به مهندس علی بهارمست اعطاء شد.