نرگسی گفت: توصیه ما نیز آن است که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ، بزرگان جبهه اصلاحات و رئیس دولت تدبیر و امید، حتما همگان در انتخابات شرکت کنند تا مشارکت مردم را بالا ببریم

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،رئیس شورای اصلاح طلبان گیلان بیان کرد: هر اندازه مشارکت مردم بالا باشد، طبعا اقتدار و مشروعیت نظام نیز افزایش خواهد یافت.
احمد رمضانپور نرگسی ادامه داد: توصیه ما نیز آن است که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ، بزرگان جبهه اصلاحات و رئیس دولت تدبیر و امید، حتما همگان در انتخابات شرکت کنند تا مشارکت مردم را بالا ببریم.
نماینده دوره های پنجم و ششم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید با صندوق های رای قهر کنیم، قهر با صندوق های رای به معنای قهر با امنیت ملی و قهر با اقتدار و مشروعیت نظام است بنابراین همگان باید در هفتم اسفندماه پای صندوق های اخذ رأی آمده و نمایندگان خود را در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزینند.
رمضانپور نرگسی گفت: امیدواریم یک مجلس قوی و قدرتمند داشته باشیم و هر اندازه مجلس مقتدر باشد، دولت مقتدر خواهد بود و دولت مقتدر نیز موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی است.
استان گیلان با دو میلیون و 480 هزار نفر جمعیت، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.