دیدبان ندای گیلان: به گزارش «دیارباران»، تصادفِ حدود ۴۰ روز پیش یک دستگاه اتومبیل و برخورد با رستوران در در جاده لولمان به آستانه منجر به آتش گرفتن ماشین و مرگ راننده شد. بردار متوفی با ارسال متنی به پایگاه خبری «دیارباران» نوشته است: احتراما معروض می دارم برادر اینجانب در مورخ ۳۱/۵/۹۵ با برخورد […]

دیدبان ندای گیلان:

به گزارش «دیارباران»، تصادفِ حدود ۴۰ روز پیش یک دستگاه اتومبیل و برخورد با رستوران در در جاده لولمان به آستانه منجر به آتش گرفتن ماشین و مرگ راننده شد.

بردار متوفی با ارسال متنی به پایگاه خبری «دیارباران» نوشته است:

احتراما معروض می دارم برادر اینجانب در مورخ ۳۱/۵/۹۵ با برخورد اتومبیلش با اتومبیل دیگری منحرف و با برخورد با رستوران بین راهی واقع در جاده لولمان به آستانه اشرفیه ، دچار حادثه آتش سوزی شده بود که با تماس فوری با آتش نشانی منطقه لولمان یک دستگاه ماشین آتش نشانی در محل حادثه حاضر و بدون توجه به مصدوم که در ماشین در حال حریق و درحال سوختن بود، مبادرت به اطفاء آتش در موضع دیگری یعنی تابلوی نصب شده در بالای رستوران کرده است.

این اقدام غیرحرفه ای در آن واحد حساس شهرداری و همچنین عدم آموزش صحیح از جمله عوامل عدم توفیق آتش نشانان در اطفای حریق می باشد که در فیلم ارسالی صدای شاهد حادثه گواه این مدعاست.

بنده در مورخ ۴/۷/۹۵ نیز به شهرداری و دفتر شهردار و شخص شهردار جهت شنیدن توضیحات شان مراجعه کرده ام که با برخورد نامناسب شخص شهردار مواجه شده ام.

لذا استدعا دارم جهت احقاق حقوق از دست رفته متوفى و خانواده داغدارش و همچنین جهت جلوگیری از وقوع چنین سهل انگاری ها بررسی های لازم انجام و برخورد قانونی با خاطیان این حادثه اقدام لازم مبذول شود.

به گزارش «دیارباران»، شهردار لولمان در تاریخ یکم شهریور سال جاری در گفتگویی اعلام کرد: در حادثه ای که در منطقه چولاب رخ داد یک پژو ۴۰۵ پس از برخورد با پراید آتش گرفت و راننده اش فوت کرد.

ابراهیم صالحی افزود: انحراف و ورود خودروی سواری به داخل رستوران کنار جاده موجب آتش گرفتن این واحد پذیرایی، ۴ مغازه و یک خانه شد.

وی با بیان اینکه میزان خسارت این واحدهای تجاری و مسکونی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: ۴ گروه آتش نشانی و ۵ خودروی اطفای حریق از شهرهای لولمان، آستانه اشرفیه، کوچصفهان و لشت نشاء پس از ۲ ساعت آتش سوزی را مهار کردند.

 

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید