اعضای شورای شهر فومن برای هیچ چیز برنامه نداشته باشند، برای رئیس و نائب رئیس و خزانه دار شدن برنامه علمی ، کاربردی و ویژه دارند.

به گزارش نداي گيلان: با نزدیک شدن به 12 شهریور روز انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای شهر فومن در سال سوم ، نام بردن از جایگزین علیدوست ، رئیس فعلی شورا کار سختی نیست همانطور که حدس زدن جایگزین علیزاده سخت نبود.
تجربه سه سال گذشته و شواهدی که حکایت از لابی گری های 5 نفره متعدد در شورای شهر فومن داشت گویای این مطلب است که اعضای این شورا برای هیچ چیز برنامه نداشته باشند برای رئیس شدن و نائب رئیس شدن و خزانه دار شدن برنامه علمی و کاربردی و ویژه چهار ساله دارند !
ملاک انتخاب مردم که بر گرفته از شعار اعضای شورا در زمان انتخابات یعنی تعهد ، تخصص ، صداقت ، مدیریت و شجاعت بود ولی تجربه نشان داد که ملاک انتخاب در شورای شهر فومن از شبهای قبل انتخاب هیئت رئیسه برای چهار سال قسم حضرت عباس بود !
به راستی چه می شود اگر اعضای محترم شورای شهر انرژی و توانی را که در کاسپین و … صرف انتخاب هیئت رئیسه کردند کمی از آن را نگه میداشتند برای ارائه طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی و نظارت دقیق و بی رو دربایستی با مدیران شهرداری ؟
انتخاب رئیس باید به اقتضای زمان و با توجه به شرایط موجود از جمله بدهکاری بیش از سه میلیاردی ، حقوق و معوقات عقب افتاده کارگران ، وضعیت سد معبر ، بازارچه تازه تاسیس رها شده و …. باشد.
باید دید کدام یک از اعضا پتانسیل و تجربه لازم را با توجه به شرایط مذکور دارا می باشد که با تدابیر خود بتواند شهرداری را از وضعیت فعلی نجات دهد ؟
و اما در آخر یادآوری یک نکته ضروریست و آن اینکه وارد سال سوم از عمر شورای چهارم شدیم و یک سال بیشتر به پایان این دوره بیشتر نمانده است و منتخبین مردم باید بدانند که مردم آگاه و ناظر به اعمال ، رفتار و گفتار آنها هستند ، شرایط را به خوبی درک می کنند و در زمان لازم یعنی روز انتخابات جواب خود را خواهند داد و چه خوب خواهد شد اگر آنهایی که روزی موفق به جلب اعتماد مردم شدند بتوانند از این انتخاب سر بلند بیرون بیایند.