فرماندار رودبار: اعضا ستاد مدیریت بحران رودبار با حضور میدانی در مناطق برف گیر برغم بعضی تنگناههای تجهیزاتی و امکانات مورد نیاز بیشترین فشار کاری را تحمل کردند تا کمترین فشار به مردم وارد آید.

به گزارش ندای گیلان از رودبار؛اسماعیل میرغضنفری در نشست شورای ترافیک امروز با اشاره به بارش برف اخیر اظهار داشت: اعضا ستاد مدیریت بحران رودبار با حضور میدانی در مناطق برف گیر برغم بعضی تنگناههای تجهیزاتی و امکانات مورد نیاز بیشترین فشار کاری را تحمل کردند تا کمترین فشار به مردم وارد آید.

میرغضنفری افزود: کمبود امکانات وسعت زیاد کوهستانی بودن و کثرت روستاها موجب شده است که در برخی موارد علی رغم خواست و میل باطنی کارها با سرعت پیش نرود که نجابت صبوری تحمل و همکاری مردم این خلأ را بنحو مطلوب پر می کند.

فرماندار همچنین گفت: مجموعه ستاد مدیریت بحران بویژه راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس علاوه بر راههای موجود شهرستان راه اصلی و آزاد راه رشت قزوین را هم باید پوشش دهند که با تلاش و مساعی ارزشمند همگان تا کنون کمترین دغدغه را شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به همراهی و پیگیری مستمر خبرنگاران که همگام با مردم و مسئولان هم زحمات و تلاشها را منعکس و هم نارسائیها را منتقل می کردندگفت: از این قشر دلسوز و آگاه بعنوان ناظر ین منصف هم قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

میرغضنفری همچنین روانسازی ترافیک و همراهی و مشایعت مسافران مسیر رشت قزوین را در زمان پایان تعطیلات خواستار شد و تأکید کرد: همانند دیگر ایام سال که تردد زیاد خودروها انرژی و توان صادقانه متولیان امر را به خود اختصاص می دهد در این مقطع هم باید تمام اهتمام و همکاری و همیاریمان را بکار بندیم تا هیچ دغدغه ای بوجود نیاید.