سیدحسین رضویان رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت از بیمارستان پورسینا بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سیدحسین رضویان رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت از بیمارستان پورسینا بازدید و ضمن گفتگو با  امیرعلوی رئیس بیمارستان شرایط بیماران، وضعیت بیمارستان همچنین مسائل پیش رو را مورد بررسی قرار داد.
عضو شورای شهر رشت در حاشیه این بازدید گفت: امروز به پاس بزرگداشت پزشک شهیر ایرانی بو علی سینا، به گرامیداشت پزشکان اختصاص یافته که جای دارد این مناسبت را تبریک و تهنیت گفته و از ایشان به پاس قرن ها خدمت به جامعه بشری تقدیر و تشکر نمایم.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با اشاره به احداث تاسیسات تصفیه فاضلاب بیمارستانی افزود: اقدامات ارزشمندی در بیمارستان پورسینا صورت گرفته که جا دارد از مدیریت و پرسنل کوشا و پرتلاش آن تشکر نمایم.
رضویان در ادامه گفت: متاسفانه فراگیری بیماری کرونا موجب تالم خاطر و خسارات جبران ناپذیر به همشهریان عزیز شده و در این رابطه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جهت همراهی و هم افزایی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای بالابردن سطح کیفی و کمی خدمات از آمادگی کامل برخوردار است.
وی در پایان گفت: غم انگیز است که در کمتر از دو سال بسیاری از عزیزانمان را از دست دادیم و آرزومندم همه گیری بیماری کرونا به پایان رسیده و در صحت و سلامت، رشتی پویا و پرنشاط را نظاره گر باشیم.