شب گذشته جسد یک دختر 4 ساله به‌نام “آیلین” در کنار جسد مادرش به‌نام “شب‌بو” 35 ساله در حالیکه توسط جسم تیز و از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند ، کشف شد.

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،در ساعت 21 دیشب از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت در طبقه دوم یک منزل مسکونی در نعمت آباد – خیابان طالقانی به کلانتری 152 خانی آبادنو اعلام شد، که با حضور مأموران کلانتری 152 خانی آبادنو ، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل و بازگشایی در خانه توسط عوامل آتش نشانی ، جسد متعلق به یک دختر 4 ساله به‌نام “آیلین” در کنار جسد مادرش به‌نام “شب‌بو” 35 ساله در حالیکه توسط جسم تیز و از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند ، کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در کنار اجساد ، پیکر نیمه جان دیگر عضو خانواده بنام “آذین” 11 ساله نیز قرار داشت که از ناحیه سینه و دست مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود ؛ در شرایطی که آذین در شرایطی مناسبی قرار نداشت ، اما در زمان انتقال به بیمارستان در اظهاراتش کوتاه عنوان داشت : عمو احمد به خانه ما آمد و ما را با شمشیر زد .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که درگیری شدیدی در محل جنایت رخ داده و طی آن همسایگان مردی حدودا 50 ساله را مشاهده کردند که به سرعت از محل جنایت خارج شده است .
یکی از همسایگان که با 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : همسایه طبقه پائین هستم ؛ دخترم به من اعلام کرد که بچه های همسایه مان بیرون نمی آیند ؛ با توجه به اینکه شب گذشته ، حدودا ساعت چهار بامداد در منزل همسایه مان درگیری شدیدی رخ داده بود ، به موضوع مشکوک شده و بلافاصله موضوع را به 110 اطلاع دادم . همسایه ای دیگر در اظهاراتی مشابه عنوان داشت : ” ساعت چهار بامداد دیروز صدای جیغ زدن های دختران همسایه مان را می شنیدم که ناگهان صدای آنها قطع شد ؛ همزمان، از داخل پنجره فردی حدودا 50 ساله را مشاهده کردم که به سرعت از محل جنایت خارج و از محل دور شد.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از محل جنایت بویژه اظهارات آذین 11 ساله مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عمویش ، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی این شخص بنام احمد متولد 1341 اقدام به دستگیری وی در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز در نزدیکی محل جنایت کرده و بلافاصله تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت .
براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : مظنون پرونده در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و این در حالیست که بررسی شواهد ، دلایل و مستندات بدست آمده از محل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و مظنون پرونده نیز با دستور بازپرس پرونده و برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .