روز حادثه یک مرد جوان فرشته را به‌زور سوار خودروی پیکانش کرد و با خود برد. مأموران با در دست‌داشتن نشانی‌هایی که این شاهد در اختیار آنها قرار داده بود به جست‌وجوی خود برای پیداکردن عامل این جنایت ادامه دادند اما

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،دیه دختر جوانی که پس از ١٢ سال قاتلش پیدا نشد،  با حکم دادگاه از بیت‌المال پرداخت می‌شود. این دختر جوان سه ماه قبل از برگزاری جشن عروسی‌اش به طرز مشکوکی کشته شد. به گزارش خبرنگار ما، ٢٣ فروردین‌ماه سال ٨٤ مرد میان‌سالی به اداره پلیس مراجعه کرد و از ناپدیدشدن دختر ٢٥ساله‌اش خبر داد. این مرد به مأموران گفت: دخترم فرشته برای تزریق آمپول یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. چند بار با تلفن همراهش تماس گرفتم اما تلفنش خاموش است. از دیروز تا حالا همه‌جا را دنبالش گشته‌ام اما خبری از او نیست. دخترم هرگز بدون اطلاع‌دادن به ما جایی نمی‌رفت می‌ترسم اتفاقی برایش افتاده باشد. مأموران با شنیدن این خبر جست‌و‌جوی خود را برای پیداکردن فرشته آغاز کردند تا اینکه جنازه دختر جوانی با همان مشخصات را  در كانال فاضلابي واقع در میدان تره‌بار شهرری پیدا کردند. آثار ضرب و جرح روی جسد نشانگر این بود که دختر جوان قربانی یک جنایت شده است.
به این ترتیب پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی پدر فرشته برای تعیین هویت به آنجا مراجعه کرد و پس از دیدن جنازه تأیید کرد که جسد متعلق به دخترش است. این مرد که باور نمی‌کرد دخترش به قتل رسیده باشد در تحقیقات به کارآگاهان گفت: فرشته دختر خوش‌اخلاق و مهربانی بود و هیچ دشمنی نداشت. دخترم مدتی بود که عقد کرده و قرار بود سه ماه دیگر عروسی‌اش را جشن بگیریم. به این ترتیب کارآگاهان با در دست‌داشتن این اطلاعات تحقیقات خود را برای پیداکردن عامل یا عاملان این جنایت آغاز کردند. آنها در تحقیقات اولیه خود در این زمینه از همسر فرشته بازجویی کردند. او به کارآگاهان گفت: من و فرشته یکدیگر را دوست داشتیم و در حال برگزاری مقدمات عروسی‌مان بودیم تقریبا همه کارهایمان را انجام داده بودیم و برای روز عروسی‌مان لحظه‌شماری می‌کردیم. فرشته دختر مهربانی بود و هیچ دشمنی نداشت نمی‌دانم چه کسی ممکن است او را به قتل رسانده باشد. کارآگاهان در ادامه تحقیقات به سرنخ‌های تازه‌ای رسیدند. یکی از همسایه‌ها به کارآگاهان گفت: روز حادثه یک مرد جوان فرشته را به‌زور سوار خودروی پیکانش کرد و با خود برد. مأموران با در دست‌داشتن نشانی‌هایی که این شاهد در اختیار آنها قرار داده بود به جست‌وجوی خود برای پیداکردن عامل این جنایت ادامه دادند اما نتوانستند راز این جنایت را کشف کنند. به این ترتیب پس از ١٢ سال تحقیقات پلیس بی‌نتیجه ماند و قاتل فرشته پیدا نشد تا اینکه خانواده مقتول از دادگاه تقاضای پرداخت دیه دخترشان از بیت‌المال را کردند. با توجه به درخواست‌ خانواده مقتول درخواست‌شان برای رسیدگی در اختیار شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. ابتدا اولیای دم در جایگاه ویژه قرار گرفتند و گفتند ١٢ سال از قتل دخترمان می‌گذرد اما با تلاش‌های پلیس عامل این جنایت پیدا نشد. قضات پس از شنیدن گفته‌های اولیای دم با توجه به پیدانشدن عامل جنایت این دختر جوان با درخواست آنها موافقت کردند و رأی به پرداخت دیه از صندوق بیت‌المال دادند.