طبيعتا همه ي مسولان و مديران داراي انديشه ي سياسي خاص هستند اما در زمان برگزاري انتخابات بايد گرايشات خود را فراموش کنند و به عنوان امانتداران مردم در خدمت انتخابات سالم باشند.

به گزارشندای گیلان ، دکتر نجفي عصر امروز در نشست ستاد انتخابات که با حضور مسولان کميته هاي اين ستاد و فرمانداران برگزارشد با اشاره به فرمايشات امام راحل مبني بر اينکه ميزان رأي ملت است و همچنين رهبر معظم انقلاب در خصوص حق الناس بودن رأي مردم گفت : توجه به فرمايشات امام راحل (ره) ،ارشادات رهبر معظم انقلاب، قانون و چارچوب‌هاي تعيين شده توسط دولت بايد الگوي عمل و رفتار ما در انتخابات باشد.

استاندار گيلان  گفت : ملاک عمل ما در انتخابات فرمايشات امام و رهبري، قانون و چارچوب هاي تعيين شده توسط دولت است.
دکتر نجفي با بيان اينکه پيروزي دولت برگزاري انتخابات آزاد، سالم و پرشور است گفت : طبيعتا همه ي مسولان و مديران داراي انديشه ي سياسي خاص هستند  اما در زمان برگزاري انتخابات بايد گرايشات خود را فراموش کنند  و به عنوان امانتداران مردم در خدمت انتخابات سالم باشند.

 

 

 

 

وي با بيان اينکه امانتداران مردم در انتخابات نبايد مرعوب جناح و احزاب شوند گفت : همه ي احزاب و گروه هاي قانوني حق فعاليت در انتخابات را دارند و نحوه ي عملکرد ما نبايد تلقي طرفداري يا مخالفت با جناح خاصي باشد.
استاندار همچنين با اشاره به اينکه توجه ي فرمانداران به برگزاري انتخابات نبايد مانع از اجراي برنامه هاي توسعه و عمراني شود گفت : با سياسي شدن فضاي جامعه از توجه به اجراي برنامه هاي اشتغالزا و اميد آفرين که مردم به آن نياز دارند غافل نشويد و مراقبت شود فضاي کار و تلاش تحت الشعاع انتخابات قرار نگيرد.