شهردار تهران می‌گوید: « به مردم قول می‌دهم که دیگر لازم نیست نگران یخچال‌هایشان باشند، در دولت ما هروقت بازش کنند پر خواهد بود»

به گزارش خبرنگار فضای مجازی ندای گیلان،بازهم قالیباف و بازهم فضای مجازی. دیگر این روزها همه فضای مجازی را با قالیباف می‌شناسند چرا که اظهارنظری از طرف او نبوده که فضای مجازی را درگیر نکرده باشد. جالب اینجاست که این کاندیدا سخنانی را بر زبان می‌آورد که باعث می‌شود در این فضا او را به استهزا بگیرند. درست مانند این اظهاراتش که می‌گوید: « به مردم قول می‌دهم که دیگر لازم نیست نگران یخچال‌هایشان باشند، در دولت ما هروقت بازش کنند پر خواهد بود». این بار هم کاربران شبکه‌های اجتماعی شوخی‌های جالبی با این گفته قالیباف کرده‌اند.
یکی از کاربران در این خصوص نوشته است: « در یخچال و باز کردم دیدم چند نفر دارن میوه‌ها را می‌برند. نگاهم کردن و گفتن شما 4 درصدی هستی می‌بریم برای همسایه 96درصدیت». دیگر کاربری این گونه نوشته است: « می‌گه یخچال‌ها در دوران من خالی نخواهد ماند. اما نمی‌گه با چی! احتماًلا به طرح تغییر کاربری یخچال به انبار فکر کرده! ». فرد دیگری اظهار کرده است: « با پدیده‌ای روبرو هستیم که واسه یخچال مردم برنامه داره ولی واسه آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر بعد12 سال برنامه نداره. ». شخصی نیز اظهار کرده است: « شانسو ببینا، یخچال خونه مادرم سوخته بی زحمت اگه شماره قالیباف را دارین مرحمت کنین فعلاً چیزی نفرسته. خراب میشن»کاربران دیگری نوشته‌اند: « اول صبح نگاه تو یخچال میکنم میبینم چیزی واسه صبحونه نیست، قالیباف رسیدگی کن.»، « رفتم یه یخچال از این سوپرمارکتیا خریدم، قالیباف رای آورد، بدم پرش کنه».