شعبانی از چگونگی دستگیری فردی که مرتکب قتل با سلاح سرد شده بود سخن گفت و رستگار از توقیف خودرویی با جریمه ی میلیونی در گیلان

به گزارش ندای گیلان،رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی استان چگونگی دستگیری قاتل فراری در رشت را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه قاتل 27 ساله چهار ماه پیش پس از ارتکاب قتل یک جوان متواری شده بود، اظهار کرد: برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی پرونده قاتل با دستور مقام قضایی به بخش جناحی پلیس آگاهی گیلان تحویل داده شد.

به گفته فرمانده انتظامی رشت قاتل جوان مقتول را با ضربات چاقو از پای درآورده بود.

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور از توقیف یک دستگاه سواری پراید با 24 میلیون و 130 هزار ریال جریمه پرداخت نشده توسط تیم گشت پلیس راه این استان خبر داد.

مهیار رستگار تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس راه در هنگام انجام وظیفه و برخورد با تخلفات در محور رشت‌ـ آستانه‌اشرفیه یک دستگاه سواری پراید را به دلیل سبقت غیرمجاز متوقف کردند و مدارک آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودروی پراید 93 فقره تخلف انجام شده داشت، تصریح کرد: خودرو برای سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه توقیف و به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل شد.

فرمانده پلیس راه گیلان شرایط جاده‌ای این استان را بارانی و لغزنده خواند و خاطرنشان کرد: در چهار روز گذشته میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای گیلان افزایش یافته و رعایت مقررات امری ضروری است.