سرهنگ سرخوش نهاد ادامه گفت: کارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام های مجرمانه و خرابکارانه با جدیت برخورد می کنند.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اظهار داشت: پس از قتل طلبه همدانی و انتشار تصاویری در این زمینه در اینستاگرام قاتل، برخی اقدام به اظهار نظرهای غیرکارشناسانه در این زمینه کردند.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس فتای همدان، قاتل طلبه همدان سال 96 اقدام به ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: این فرد تا هنگام وقوع قتل هیچگونه تصویری مبنی بر برنامه ریزی و قصد قتل بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نکرده بود که مورد پیگیری قرار بگیرد

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: این فرد پس از قتل طلبه همدانی اقدام به انتشار تصاویری در اینستاگرام کرده است که برخی رسانه ها و جراید با تمرکز بر روی این تصاویر ناآگاهانه آنها را تحلیل کردند.

وی ادامه داد: پس از بروز قتل طلبه همدانی، چند پست بر روی صفحه اینستاگرام قاتل بارگذاری شد اما از ساعت 12 و 53 دقیقه روز شنبه هیچگونه ورودی از سوی ادمین، همکاران احتمالی و گردانندگان این صفحه صورت نگرفته بود.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: کارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام های مجرمانه و خرابکارانه با جدیت برخورد می کنند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: از شهروندان انتظار می رود مطالب مرتبط با این حوزه را از طریق گفت و گوی های کارشناسان این حوزه جویا شوند.

قاتل طلبه همدانی  در درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی این استان کشته شد.