فتح اللهی گفت: حضور 25 میلیون جمعیت در این راهپیمایی عظیم در کشوری که خیلی ناامن است ولی کوچکترین اتفاق ناامنی در آن زمان نمی‌افتد، نشان از صلابت ما است.

به گزارش ندای گیلان،علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی یک بار دیگر در کانون‌ خبرهای دنیا قرار گرفت و سخنان بسیار سبک به دور از شأن ریاست جمهوری آمریکا که لایق خودشان بود را علیه ایران اسلامی گفت.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا هر جایی صحبت از نفاق، بدبختی و کشت و کشتار است اثری از استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار وجود دارد، افزود: وقتی که بخواهند برای بزرگترین درآمد کشورشان که فروش اسلحه و مهمات است، بازار فروش پیدا کنند باید جنگی راه بیندازند تا فروشی برای آن وجود داشته باشد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه نگرش سردمداران آمریکا در این حد نیست که تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را بخوانند، گفت: چنین سخنانی از رئیس جمهور سخیف آمریکا که غیرفرهنگی ترین حرکات و رفتار را در ملا عام انجام می‌دهد، انتظار می‌رفت.

فتح‌اللهی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی نمی‌خواهد تفکر انقلابی ایران اسلامی دیگر تمدن‌ها را فرا گیرد، تصریح کرد: فقط اسرائیل و عربستان موافق سخنان ترامپ بودند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث سازندگی، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و … کارهای بسیار خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: ما انتظار نداریم که آمریکا از سپاه و ملت ایران حمایت کنند زیرا ما هیچ نیازی به آنها نداریم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، اظهار داشت: 6سال گذشته در بحث اربعین اتفاقات زیادی در این گونه مراسمات می‌افتاد، اما اکنون امنیت کامل را شاهدیم.

فتح‌اللهی با بیان اینکه بزرگترین راهپیمایی دنیا در تاریخ بشریت در اربعین حسینی رقم می‌خورد، افزود: حضور 25 میلیون جمعیت در این راهپیمایی عظیم در کشوری که خیلی ناامن است ولی کوچکترین اتفاق ناامنی در آن زمان نمی‌افتد، نشان از صلابت ما است.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای اشاعه فرهنگ و دین و باورهای خودمان تلاش کنیم، گفت: در این راهپیمایی حسینی از تمام نقاط جهان حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه زوار ایران باید زوارانی که از نقاط مختلف جهان آمده‌اند را با دین اسلام و تفکراتمان آشنا کنند، تصریح کرد: ما خیلی از اتفاقات مثبت را می‌توانیم در ایام اربعین رقم بزنیم.


https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg


شبستان