شفقی گفت:اداره راه رشت 3 دستگاه گریدر و 4 دستگاه لودر دارد که البته اگر این دستگاه ها نیز بعلت فرسودگی در حین کار متوقف نگردد که جای نگرانی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث  ندای گیلان از رشت فرماندار این شهرستان ساعاتی پیش جلسه ستاد بحران استان گیلان جهت بارش برف روزهای در پیش رو گفت: اداره راه رشت 3 دستگاه گریدر و 4 دستگاه لودر دارد که البته اگر این دستگاه ها نیز بعلت فرسودگی در حین کار متوقف نگردد که جای نگرانی وجود دارد.
سیروس شفقی با ابراز نگرانی از تأمین ادوات و ماشین آلات بخش خصوصی توسط ستاد مدیریت بحران استان افزود: هرچه سریعتر باید این مهم روشن شود تا در غیر اینصورت خود از بخش خصوصی امکاناتی را راه های دورتر تهیه نماید.
وی افزود: طی مصوبه ای به اداره اوقاف ابلاغ شود تا هیات امنای مساجد جهت در اختیار گذاشتن امکاناتی از قبیل موتور برق و سایر امکانات همکاری کنند.
شفقی بیان داشت:تهیه و تأمین نفت و گاز  و تغذیه و اسکان عوامل فعال در مدیریت بحران برف باید برنامه ریزی شود.
وی افزود: خودروهای امدادی باید حداقل امکانات امدادی را داشته باشند و بارگیری کامیون های دستگاه های فعال در جریان برف به جهت جلوگیری از انحراف و انسداد راه ها از دیگر موارد مهم و حائز اهمیت است.
شفقی تصریح کرد: مدیران بحران باید حتما امکاناتی ارتباطی مناسب به همراه داشته باشند تا مشکلی در جهت هماهنگی ها به وجود نیاید.