ناصر حاج محمدی فقدان کمربندی را از چالش های جدی شهر رشت عنوان کرد و گفت: تلاش ها و مذاکرات فراوانی در این رابطه با نهادهای مرتبط انجام شده است.

به گزارش ندای گیلان،شهردار کلانشهر رشت  در آیین بهره برداری و آغاز عملیات پروژه های آب های سطحی و ساماندهی ورودی جنوبی شهر حدفاصل آرامستان تا میدان‌گیل اظهار کرد: پیش از این بسیاری از پروژه های شهر به دلیل نداشتن شهردار، عقب مانده بود اما در طول مدیریت جدید، با جدیت دنبال شده و در آینده ای نزدیک به ثمر خواهند نشست.

ناصر حاج محمدی فقدان کمربندی را از چالش های جدی شهر رشت عنوان کرد و گفت: تلاش ها و مذاکرات فراوانی در این رابطه با نهادهای مرتبط انجام شده است.

وی افزود: علی رغم مشکلات فراوان اما شهرداری منتظر هیچ ارگانی نماند و به عملیات عمرانی ادامه داد.

شهردار رشت با بیان اینکه همه ورودهای رشت دچار مشکل است خاطر نشان کرد: بهترین راه برای حل مشکلات تصادفات جاده ای، مذاکره با پیمانکار و دست به کار شدن برای اجرایی کردن بهسازی ورودی شهر از سوی میدان گیل تا جاده تهران بود.

حاج محمدی ضمن توضیحاتی پیرامون کانال co۱۲ ادامه داد: این کانال ۶۰۰‌متر طول دارد.

شایان ذکر است، بهره برداری از عملیات لوله گذری آب های سطحی مسیر جاده تهران، حدفاصل آرامستان تا چهار راه کانال، عملیات ساماندهی و بهسازی کانال Co۱۲ در انتهای شهرک فرهنگیان، بهره برداری از فاز یک و عمیات فاز ۲  لوله گذاری آب های سطحی از پارک سمیه به سمت بلوار رودباری، عملیات لوله گذاری آب های سطحی و ساماندهی ورودی شهر از سمت جاده تهران حدفاصل آرامستان تا میدان گیل، بهره برداری از پروژه لوله گذاری آب های سطحی در مسیرهای خیابان عرفان و فاز سه علی آباد از جمله طرح های بود که در این مراسم آغاز به کار نمود .

در پایان این آیین، رییس شورا به همراه شهردار رشت طی تماسی با مرکز خدمات عملیات پروژه، دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه های حدفاصل میدان‌گیل تا جاده تهران را صادر کرد.

حاجی پور رییس شورای شهر، رمضانپور رییس کمیسیون عمران، علیپور و عاقل منش دو عضو شورا، جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، عطایی معاون امور اقتصادی و زیر بنایی و برخی از مدیران شهرداری رشت نیز از مسئولان حاضر در مراسم بودند