بهارمست تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۹ دستگاه اتوبوس، ۱۹۲ دستگاه مینی بوس و۶۰۱۷ دستگاه تاکسی در شهر رشت مشغول در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان است.

به گزارش ندای گیلان،مهندس علی بهارمست با اشاره به اینکه هر سازمانی که پا به عرصه‌ وجود می‌گذارد، دارای رسالتی است، بیان داشت: رسالت هر سازمان در حقیقت فلسفه‌  وجودی آن است و بیان می‌دارد که سازمان در پی دستیابی به چه اهدافی است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: رسالت و هدف بنیادی سازمان شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه‌ی شهری و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است تا در پرتو چنین خدماتی، زندگی شاداب و آرامش بخشی را تجربه کند.

وی افزود: با افزایش جمعیت شهرها و روند رو به رشد شهرنشینی در جامعه، پرداختن به تمام جوانب زندگی شهری همچون امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سیاسی و حمل و نقل مورد توجه مدیران بوده است. در این میان مبحث اقتصاد شهری و توسعه آن به دلیل اثرگذاری بر سایر موارد بیشتر از امور دیگر اهمیت دارد.

علی بهارمست تصریح کرد: امروزه با افزایش خودروها و رشد سفرهای درون شهری، ساماندهی و مدیریت ترافیک به یکی از مهمترین ضرورت های مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی شهر رشت را شهر اولین ها دانست و گفت: نخستین اتوبوس ایران در شهر رشت آغاز به کار کرد.

مهندس بهارمست تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۹ دستگاه اتوبوس، ۱۹۲ دستگاه مینی بوس و۶۰۱۷ دستگاه تاکسی در شهر رشت مشغول در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان است.

سرپرست شهرداری رشت یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری با همراهی و مشارکت اعضای شورای شهر سعی دارد تا در یک برنامه ریزی مدون در راستای توسعه همه جانبه شهر گام بردارد.