مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه در بهار امسال ۱,۶۲۸,۰۰۰مرسوله توسط پست تحویل داده شده است گفت: در استان گیلان ۵۴ فروشگاه در بازار الکترونیک پست فعال می باشند.

مهدی فخربین سبحانی  مدیرکل پست استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در رشت  در خصوص فراخوان جدید این شرکت برای ارائه خدمات جدید اظهار داشت:یکی از اقدامات این است  که درحال حاضر پست مرسولات مشتریانی که با آنها قرارداد را در محل دریافت می کند،اما سرویسی وجود ندارد که فرد از پست بخواهد نامه او را از محل دفترش تحویل بگیرد و به مقصد ارسال کند.بنابراین ما در فراخوانی از شرکت های پیک اینترنتی سراسر کشور درخواست می‌کنیم تا بخش تحویل گرفتن بسته  از فرستنده را به عهده بگیرند.

تحویل بیش از 1.5 میلیون مرسوله پست گیلان طی بهار امسال

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ندای گیلان در خصوص تعداد مرسوله های تحویل داده شده طی بهار امسال خاطرنشان کرد:در بهار امسال ۱,۶۲۸,۰۰۰مرسوله توسط پست تحویل داده شده است.

فخربین سبحانی در خصوص ارائه خدمات پستی در روستا گفت:304 واحد پستی روستایی،شامل ۲۹۳دفتر آی. سی.تی و نمایندگی های قبول بسته های روستایی در استان گیلان فعال هستند.

تحویل 542 هزار مرسوله پست پیشتاز

مدیرکل پست استان گیلان با اشاره به اینکه  بیشترین مرسوله های پستی تحویلی طی مدت یاد شده در استان گیلان به لحاظ سرویس پیشتاز با 542 هزار  مرسوله بیشترین سرویس و به لحاظ نوع خدمت توزیع عوارض شهرداری با 111 هزار فقره بالاترین خدمت انجام شده در پست گیلان است.

وی همچنین بیان داشت :در این بین اوراق مالیاتی شهری و روستایی با 26 هزار مرسوله و تسلیم سند مالکیت با 19 هزار و 396 فقره  نیز جز بیشترین تعداد مرسوله ها بودند.

فعالیت 54 فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پست در گیلان

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تعداد فروشگاه و سایت های اینترنتی که در استان گیلان فعال بوده و با پست استان قرارداد دارند گفت: در استان گیلان ۵۴ فروشگاه در بازار الکترونیک پست فعال می باشند.

 

 

فعالیت 54 فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پست در گیلان