مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری رشت گفت:از آغازین ساعات صبح امروز ۴۰ دستگاه اتوبوس در محورهای مشخص شده شهر فعالیت داشتند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل و بار ومسافر اظهار داشت: از آغازین ساعات صبح امروز ۴۰ دستگاه اتوبوس در محورهای مشخص شده شهر فعالیت داشتند.

مرتضی شریفی افزود: این امر موجب کم کاری نیروها نشده است و رانندگان اتوبوس با رعایت ایمنی کامل ملزم به خدمت رسانی به شهروندان محترم بوده اند .

وی ادامه داد: همچنین از ناوگان مینی بوس رانی نیز ۵۰ دستگاه مینی بوس فعالیت خود را از ابتدای صبح امروز آغاز کردند.

شریفی با بیان اینکه تاکسیرانی در محورهای مواصلاتی شهر رشت با کاریهای مشخص از جمله ۱۳۳ بیمارستان، فرودگاه ترمینال و…. مجموعا هماهنگ بوده اند گفت :در این خصوص نیز حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی مشغول به کار بوده اند که کلیه هماهنگی های به عمل امده در جلسه ای قبل از شروع بحران در سازمان حمل و نقل و بار و مسافر به جد مورد بررسی قرار گرفته است‌ .

وی با بیا اینکه خوشبختانه هوا رو به مساعد شدن می رود بیان کرد لحظه به لحظه فعالیتهای خودروهای حمل و نقل درون شهری رو به افزایش است تا در کمترین بازه زمانی ممکن به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت