معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از فعالیت شبانه روزی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، آستارا و فومن خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش‌های معاونت بهداشت و درمان این نهاد، درمانگاه‌های سپاه گیلان در ۷ شهرستان استان به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه در شهر رشت از هفته گذشته ابراز داشت: از امروز درمانگاه‌های سپاه گیلان در شهرستان‌ها رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های شما تامین شده و پزشکان و پرستاران آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف استان گیلان می‌باشند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه سپاه برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم آمادگی کامل دارد صریح کرد: بسیجیان و پاسداران سپاه گیلان از تمام ظرفیت خود بهره‌ گرفته‌اند تا سلامت و آرامش را به مردم گیلان هدیه کنند.