رئیس شورای شهر رشت با اشاره به حضور تاکسی های آنلاین در شهر رشت بیشتر شبیه به شرکت های هرمی است گفت: باید توجه بیشتری در این زمینه شود و نیاز است که شورا مستقیما در این موضوع ورود کند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان،امیر حسین علوی رییس شورای شهر رشت در جلسه علنی با  تشکر ویژه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت:این حضور پیام های بزرگی برای دشمنان داخلی و خارجی کشور عزیزمان داشت.
علوی اظهار داشت: در هفته گذشته اتفاق خاصی افتاد و در برنامه ای تحت عنوان میز خدمت در مسجد یکی از محلات حضور یافتیم و بسیاری از مشکلات کوچک مردم منطقه در این جلسه طرح شد و سعی کردیم که مشکلات مردم را در حد توانمان رفع کنیم.
وی افزود:باید این کار ادامه دار باشد و مسئولین دیگر شهر رشت هم در حل مشکلات کوچک در محلات حضور یابند.
رییس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی عنوان کرد:این موضوع با زدن حرف و بدون فراهم کردن زیرساختهای مناسب حل نخواهد شد و باید چنین مشکلاتی برطرف شود.
وی تصریح کرد:با پولهای اندک اتفاقی نمی افتد و نیاز به استفاده از راهکارها و هزینه های مناسب تری است.
علوی در ادامه در خصوص نرم افزارهای حمل نقل اینترنتی در خیابان ها توسط برخی شرکت ها بیان داشت:این مسئله بیشتر شبیه به شرکت های هرمی است و باید توجه بیشتری در این زمینه شود و نیاز است که شورا مستقیما در این موضوع ورود کند.
وی عنوان کرد:طرح سامان دهی خیابان های منتهی به پیاده راه فرهنگی باید مورد بررسی های بیشتری قرار گیرد چرا که این امر یک مشکل و عارضه بزرگ محسوب می شود.