مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در دهه دوم اسفند خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابرهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تلاش است تا ضمن جذب جوانان ونوجوانان به مسجد و تحقق مسجد طراز اسلامی از هنرها و توانمندی‌ های مختلف در ترویج فرهنگی اسلامی و آموزه‌ های قرآنی در جامعه بهره ببرد.

وی با بیان اینکه مقابله تهاجم فرهنگی فلسفه تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد است افزود: کانون‌ های مساجد مورد اعتماد خانواده‌ ها و  مکانی جهت انجام فعالیت‌ های فرهنگی و مذهبی مطلوب در راستای نشر ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه ۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند اذعان کرد: فعالیت این کانون ها با محوریت امام جماعت مسجد و با حفظ شأنیت این مکان مقدس است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از فعالان مسجدی گیلان خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند از فعالان کانون‌ های فرهنگی و هنری  مساجد استان به پاس یکسال تلاش و کوشش بدون چشمداشت در راستای ترویج فعالیت‌های مذهبی فرهنگی در دهه دوم اسفند تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم اذعان کرد: در این مراسم از امام جماعت نمونه، مدیر مسئول نمونه، کتابدار نمونه، کتابخانه نمونه و نخبگان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تجلیل می شود.