نائب رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به فعالیت تاکسی های اینترنتی در این شهر گفت: می بایست این موضوع به نحوی مدیریت شود تا عزیزان فعال در حوزه حمل و نقل که سالها در این بخش فعالیت دارند متضرر نشوند .

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،حجت طیران نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با اشاره به حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و جان بافتن تعدادی از هموطنان عزیز ، ضمن ابراز همدردی این مصیبت را به خانواده‏ های داغدیده و ملت ایران تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت کرد.
وی با قدردانی از پرداخت عیدی کارکنان ، به دغدغه های اعضای شورای شهر در خصوص پرداخت مطالبات پرسنل اشاره و از تیم مدیریت شهری خواستند با همدلی و کمک ، تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع در یک‌ماهه پایانی سال بکار گیرند .
حجت طیران به تقاضای شهروندان در برخی نقاط سطح شهر از جمله منطقه کوی یاسر در ارتباط با کمبود باکس های زباله اشاره و خواستار رسیدگی در این خصوص شدند .
وی با اشاره به ورود تاکسی اینترنتی به شهر لاهیجان همچون دیگر شهرهای کشور افزود: همه روزه شاهد افزایش استفاده از تکنولوژی در مسائل روزمره زندگی هستیم و نمی توان تمایل به استفاده از تکنولوژی را منکر شد ولی می بایست این موضوع به نحوی مدیریت شود تا عزیزان فعال در حوزه حمل و نقل که سالها در این بخش فعالیت دارند متضرر نشوند .
حجت طیران با اشاره به مطالب عنوان شده پیرامون مشوق ها و هدایای ویژه افرادی که عوارض شهرداری را به موقع پرداخت می کنند پیشنهاد کرد شهرداری لاهیجان بصورت سالیانه تعدادی خودرو لوکس و ده ها دستگاه تلفن همراه را بعنوان جایزه خوش حسابی برای این موضوع درنظر بگیرد تا با قید قرعه از شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض نوسازی ، صنفی و حتی عوارض مربوط به خودروهایی که عوارض خود را در شهر لاهیجان پرداخت می کنند ، تجلیل بعمل آید و مشوقی در افزایش وصول عوارض نیز باشد .