امام جمعه رشت گفت: فضای استان گیلان جای تاخت و تاز جناح ها و افراد مختلف نیست و تمام مسئولان و رجل سیاسی باید از جنگ های لفظی و خودزنی های گروهی بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت آیت‌الله رسول فلاحتی گیلانی ظهر امروز در حسینیه سپاه قدس گیلان اظهار داشت: دوران توجه به مسائل حاشیه ای در استان گیلان تمام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه پردازی گفت: باید توجه خود را به مسائلی که اساسا دغدغه مردم است معطوف ساخته و در صدد حل مشکلات موجود باشیم.

خطیب جمعه رشت گفت: برای بهتر شدن وضع معیشتی مردم و حل مشکلاتی که ما و مردم استان شاهد آن هستیم، باید از هر گونه حاشیه پردازی خودداری کنیم.

وی ایجاد وحدت را از اولویت های برنامه خود در گیلان برشمرد و افزود: چنانچه خواستار تحقق اهداف و آرمان های اصلی و حقیقی انقلاب اسلامی هستیم باید در میان همه اقشار همسویی و وحدت ایجاد کنیم.

آیت‌الله فلاحتی گیلانی اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی را برگرفته از قدرت الهی دانست و خاطرنشان کرد: جایگاهی که برگرفته از قدرت الهی باشد، بلاشک باعث هراس و ترس دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: باید میان افرادی که دغدغه دائمی آنها دین خداست، وحدت ایجاد کنیم و من معتقدم وجود دغدغه دین میان افراد جامعه، یک ظرفیت مفید است که می توان از آن برای رسیدن به درجات بالاتر و و جایگاه بهتر بهره جست.

وی با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از فعالیت های آن خاطر نشان کرد: ما همیشه، در هر شرایطی و در هر زمان و مکانی در کنار پاسداران و بسیجیان هستیم.

امام جمعه رشت گفت: فضای استان گیلان جای تاخت و تاز جناح ها و افراد مختلف نیست و تمام مسئولان و رجل سیاسی باید از جنگ های لفظی و خودزنی های گروهی بپرهیزند.

در حال بروزرسانی…