فرید نجفی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فرید نجفd با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه گیلان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های « احمد رضی» رئیس سابق دانشگاه گیلان که از ۱۹ آذر ۱۳۹۲ به مدت هشت سال مسئولیت دانشگاه گیلان را به عهده داشت قدردانی کرد.

فرید نجفی متولد سال ۱۳۴۶ عضو هیأت علمی و استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان است که پیش از این معاون اداری، مالی؛ مدیر پژوهش و ارتباط با صنعت، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز بوده است.