مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان گفت: تحصن فرهنگیان استان گیلان را تا به این لحظه تکذیب می‌کنم وتا این لحظه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تعطیلی کلاس درس در آموزش‌وپرورش استان گیلان واصل نشده است.

به گزارش ندای گیلان،نادر جهان‌آرای در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر عدم حضور تعدادی از فرهنگیان در کلاس‌های درسِ سیزدهم اسفندماه اظهار کرد: به‌عنوان مدیرکل استان گیلان اعلام می‌کنم که تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر عدم حضور همکاران فرهنگی در کلاس‌های درس استان گیلان وصول نشده است.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی از تحصن فرهنگیان در استان‌های دیگر مطالبی نقل شده است افزود: تحصن فرهنگیان استان گیلان را تا به این لحظه تکذیب می‌کنم و با توجه به اینکه استان گیلان ۳۴ منطقه و 20 هزار کلاس درس دارد تا این لحظه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تعطیلی کلاس درس در آموزش‌وپرورش استان گیلان واصل نشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه در فضای مجازی مطالبی مبنی بر تحصن فرهنگیان برای روز دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم اسفندماه شایعه شده بود بیان کرد: خوشبختانه در استان گیلان در این دو روز هیچ‌گونه تحصنی صورت نگرفته و امیدواریم که همکاران ما فردا نیز با سعه‌صدری که خواهند داشت در ایجاد وحدت و همگرایی بیشتر گام بر دارند.

جهان‌آرای با تأکید بر لزوم وحدت و همگرایی در آستانه سال نو و همچنین حضور ریاست محترم جمهور به استان گیلان گفت: وحدت و همگرایی می‌تواند در مقابل شاخ‌وشانه کشیدن کج اندی‌شان خارجی و برخی از افراد داخلی که ناپختگی در پیش می‌گیرند مقابله کرده و آرامش و همگرایی را ارتقاء بخشد./فارس