زمانیکه داعش در عراق شروع به اقدامات تروریستی کرد، هیچ کشوری همانند ایران با قاطعیت به کمک ملت عراق برای نابودی داعش نشتافت.

ندای گیلان-اخبار روز>اخبار داعش

به گزارش ندای گیلان، این مطلب را سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) و در جمع بسیجیان جامعه زنان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج دو نماد مقدس هستند، افزود: این دو نماد مقدس با ابتکار امام خمینی(ره) از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فلسفه وجود سپاه را حراست از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها دانست و گفت: امروز دوست و دشمن اعتراف می کنند که اگر سپاه وجود نداشت معلوم نبود که سرنوشت انقلاب اسلامی چه می شد؟

سرلشکر جعفری ادامه داد: ما پاسدارها باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق خدمت و پاسداری از انقلاب اسلامی را به ما عنایت کرده است، اما نکته مهمی که باید در خصوص ایفای نقش پاسداری داشته باشیم بنا به فرموده مقام معظم رهبری، این است که به موقع، درست، و غیرمحافظه کارانه از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه برای پاسداری از انقلاب اسلامی ابتدا باید این انقلاب را به خوبی بشناسیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بی نظیر، مستمر، بسیار عمیق، با کیفیت بالا و برگرفته از مبنایی دینی است که به سرعت در مرزها در حال پیشرفت و توسعه است؛ این امر به برکت خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.