فرمانده سپاه شهرستان فومن گفت: فرماندهان پایگاه باید فاتح قلوب مردم و جوانان باشند.

به گزارش ندای گیلان از فومن، طی مراسمی به مناسبت هفته گرامیداشت مساجد محلات از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فرازنده و هیات امنای مسجد صاحب الزمان(عج) دهستان گشت تجلیل شد.
سید محسن محتشم خواه  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج گشت در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت های پایگاه مقاومت شهید فرازنده در عرصه فضای مجازی، گشت محله محور، تشکیل صندوق های قرض الحسنه، توزیع بسته های معیشتی، تشکیل گروه های همیار خانواده شهید، توزیع غذای نذری در عید غدیر و ایام محرم و برگزاری مراسم های مناسبتی، نورافشانی در عید غدیر و برگزاری کاروان خودرویی در محرم، کارگاه دوخت ماسک و گان در همین مسجد فعالیت در طرح شهید سلیمانی، کیفی سازی جلسات صالحین و برگزاری کلاس قرآن عنوان کرد و افزود؛ پایگاه مقاومت  شهید فرازنده در طرح اسوه استانی در سال ۹۸ بعنوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه معرفی شد.
در ادامه فرمانده سپاه شهرستان فومن با گرامیداشت هفته مساجد  و تقدیر از فعالیت های این پایگاه مقاومت گفت؛ مسجد همیشه محور فعالیت های انقلاب بوده و هست. سرهنگ محسن جعفری بیان داشت: در دهه ۶۰ تمام اقدامات موثر از قبیل اعزام به جبهه و پشتیبانی از دفاع مقدس در مساجد صورت می پذیرفت.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین شاخص برای پایگاه مقاومت بسیج، مسجد محوری است، تصریح کرد؛ بسیج اثرگذار نمی تواند از مسجد دور باشد و فضای معنوی بدون بسیج و نمازگزار در مسجد اتفاق نخواهد افتاد .
وی تاکید کرد: همه ما باید قدر مساجد را دانسته و این مکان مقدس را محور قرار دهیم.
فرمانده سپاه شهرستان فومن با تاکید بر حضور حداکثری در دفاع از ولایت، طرح مواسات و دفاع از حرم و جذب حداکثری در بسیج را مدنظر رهبری بیان کرد و تصریح داشت: در بسیج مدل رهبرانه است نه مدیرانه و مدل مدیرانه جواب نمی دهد، چرا کسی که رهبر است از مدیریت عبور میکند.
وی افزود؛ مدیر در پشت میز خود دستور ابلاغ می کند، ولی رهبر وسط میدان کارزار قرار دارد که نمونه بارز مرد میدان حاج قاسم سلیمانی بود که در دفاع از حرم، سیل و زلزله… در وسط میدان قرار داشت.
سرهگ‌جعفری تاکید کرد:  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج باید فاتح قلوب باشد و تلاش کند از ظرفیت اقشار و فعالیت های فرهنگی و ورزشی در پایگاه مقاومت استفاده کند.
در پایان این مراسم از امام جماعت و هیات امناء مسجد صاحب الزمان(عج) گشت تقدیر بعمل آمد.