فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: قرار نیست بازی‌های سیاسی انتخابات به این حوزه‌ها کشیده شود و فرماندار با هیچ عهدالناسی عقد اخوت نبسته است.

ندای گیلان:سوما نیوز نوشت: فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در این شهرستان تعامل خوبی بین جمعیت مدیریتی و اعضای تامین و نماینده شهرستان است، افزود: بازی‌های سیاسی نباید وارد محیط‌های اداری شود زیرا شرعا حرام و عرفا با غیرت ما هم‌خوانی ندارد.

بر اساس این دکتر اسماعیل‌پور در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در هیچ شهرستانی مانند صومعه‌سرا ورودی و خروجی شهرستان به این میزان زباله ندارد، گفت: یک تیم عملیاتی با همکاری سپاه و بسیج در برابر این بحران تشکیل می‌دهیم و در آن زمان مسئولان امر نگویند یک بار بخشش باشد.

وی با بیان اینکه یکی از ادارات علیه یکی از بخشداران این شهرستان به دادگستری شکایت کرده است، تصریح کرد: اگر قرار است روسای ادارات علیه هم شکایت کنند دیگر چرا رئیس اداره شدند و باید بدانند تعامل با یکدیگر در دستور کار همه روسات ادارات است

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: قرار نیست بازی‌های سیاسی انتخابات به این حوزه‌ها کشیده شود و فرماندار با هیچ عهدالناسی عقد اخوت نبسته است اما اگر بازی سیاسی توسط روسای ادارات این شهرستان رخ دهد برخورد جدی می‌شود و هیچ گونه تعارفی با کسی ندارد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه جام رمضان اگر قرار است جام فتنه باشد شدیدا با این امر برخورد می‌شود، اظهار کرد: جام رمضان جام وحدت است و کسانی که ادعای مسلمانی دارند باید بدانند رمضان به معنی سوزاننده گناهان است و نباید با چهار فرد پولدار نامسلمان، برای شهرستان بحران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا رنگ آرامش را به خود می‌گیرد، افزود: اگر کسی بخواهد بحران ایجاد کند نباید از بازخورد آن نگران باشد و واسطه هم نباید از هیچ طرفی گرفته شود.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: شرعا و عرفا مسئولی حق ندارد از پول ملت و دولت برای خریداری شرف و آبروی خود استفاده کند، مشروعیت خریدنی نیست بلکه به شرافت خانوادگی و آبروی گذشته‌اش است.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: همه ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها موظفند طرح مناسب‌سازی مربوط به بهزیستی را رعایت کنند و کسانی که رعایت نکنند، شهرداری این مجوز را دارد که جلوی ساخت‌وسازهارا بگیرد تا آن مسئول موظف باشد این امر را رعایت کند.